Gå til innhold

ATI-ledelsen kommenterte R520


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av alle kildene du kan få er dette den mest upolitlige...

Hvis ledelsen i ATi ikke tror at brikken demmes kommer til å bli den raskeste og beste kan de likegodt pakke sammen... nVidia sa det samme om NV30 og...

 

Er lei av hypet rundt R520, og je gvil de uavhengige tester og se dem på lager i norske butikker før jeg blir imponert!

 

Begynnelsen av oktober for R520 er det jeg har hørt...

Lenke til kommentar
Jeg driter i om merket er nVidia eller Ati. jeg vil bare ha den beste teknologien. Så om denne leverer det den sier den kan så bytter jeg ut nVidia 6800GT`n min mot en 520 jeg. Er lei av alle disse "vs" kampene.

Jeg driter egentlig i om ATI eller nVidia har det marginalt beste kortet. Toppkortet kommer jeg uansett ikke til å kjøpe da pris/ytelse som regel er helt på trynet i forhold til hva man får på å vente litt.

ATI og nVidia har også endel andre forskjeller so mikke lar seg måle i FPS så man må se an litt hva slags bruk man ønsker.

Jeg er uansett svoren ATi-mann og kjøper ikke noe annet med mindre det er en kald dag i helvete! ;)

Lenke til kommentar
Ja vi får bare vente og se. Håper virkelig at ATI kommer ut med noen heftige greier slik at jeg kan ta farvel med nvidia igjen.

Du vet at... det kommer aldri til å skje :cool:

Det har skjedd før, så hvorfor ikke? :shrug:

Jepp, men nvidia har skjerpet seg!

Er vel ett fett om de har skjerpet seg. De kommer helt sikkert til å bytte på troneplassen uansett. Har jo sett dette tidligere. nVidia hadde GeForce 4 Ti serien (GeForce 3 og for den saks skyld). ATI kom med 9700Pro. Nvidia svarte med FX serien. ATI tok tilbake tronen med 9800Pro. Så kom nVidia med 6x00 serien (6800 i dette tilfellet) ATI svarte med X800 osv.

 

Og når da nVidia har 7800 serien kommer det ikke som et sjokk for meg iallefall at ATI svarer med noe bedre. Sånn kommer det også til å være hele tiden etter min mening.

Lenke til kommentar

Spillprodusentene henger en del etter. Det blir stadig større gap mellom de mest krevende spillene og hva den råeste hardwaren klarer å utføre. Jeg tipper de aller fleste vil være glimrende fornøyd med Radeon X800XL eller geforce 6800GT frem til januar 2007 hvis de bare ikke hadde hatt følgende tanke i bakhodet: "Det finnes noe teoretisk raskere og bedre, og jeg har penger på konto".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...