Gå til innhold

Sniktitt på FIFA 06 (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så gled deg til en spekket høst med engelsk fotball på TV, Molde som cupmester og glimrende fotballspill på skjermen.

Molde kan godt vinne cupen så lenge FFK vinner serien ^^

 

Blir spennende å se hva Konami har gjort fra PES4 til PES5. Skal ikke se bort i fra at det er EA som slukker tørsten min i år.. ;)

Lenke til kommentar

Hehe, det kan nok sikkert skje KriFos :grin: .

 

Er selv overrasket over å lese at animasjoner er kuttet ned på, og at EA faktisk kan klare å levere en knallsterk tittel i år.

Overrasket meg også at EA nå har putta managersystemet så å si 100% inn i spillet, noe som mcgroven og sier vil resultere i at det ikke kommer noe ekstra managerspill i år. Herregud liksom! Det vil jo si at EA gir ut et mindre spill i år/neste år, noe som kan resultere i mindre penger, og mangerspillene har jeg på en måte sett på som en slags "tilleggspakke" for å presse mer penger ut av folket som sier: Ja takk, begge deler! De må seriøst være litt smårare i hodet :p .

 

Ellers vil jeg si at mcgroven som vanlig leverer en ypperlig skrevet artikkel, kan ikke finne noe å stusse på denne gangen heller.

 

TSP :)

Lenke til kommentar

PÅ TIDE!

 

Husker noen FIFA98?!

 

titalls tusen spillere, flere tusen lag.

 

Minst 6 forskjellige finter, utvidet taktikkoppsett (hvor man bla. kunne plassere enkeltspillere spesifikt på banen og lage egne formasjoner)

 

Mange skills som gikk fra 39 til 99, det førte til stor variasjon mellom spillere, INGEN spillere hadde samme stats. Statsene var gjengitt svært troverdig, tydelig at utviklere drev med bakgrunnsarbeid på høyde med Premier Manager.

 

Herlig ballkontroll og ballfysikk, og frisparkfunksjonen der man styrte ballens retning med en pil og kunne bestemme hvor hardt man skal skyte var genial (scåret mange mål på frispark fra 15-20meter)

 

Man kunne SELV sette sammen et nasjonallag (LYDER KJENT?!)

 

Keeperen kunne bli satt ut av spill hvis ballen endret retning på vei mot mål (LYDER KJENT?!)

 

Ingen scriptede mål, mye var overlatt til tilfeldighetene - en av 100ganger kunne man skyte fra midtbanen med Vegard Heggem og scåre mål (LYDER KJENT?!)

 

Hvis det var et drittlag som spilte, var det lite folk på tribunene (LYDER KJENT?!)

 

DESSUTEN hadde HVER eneste spiller en formkurve.

 

HVORFOR ble disse funksjonene strippet vekk fra etterkommende fifa spill? i fifa 2001 ble f.eks statsene redusert (fra 39-99 i fifa98) til 1-6.

 

Jo, forklaringen er at EA fikk den geniale ideen å flytte utviklerteamet fra England til CANADA! Desverre gadd ikke alle utviklere å gi opp den britiske publukta og flytte til der Mounties rir.

 

Har kanadiere peiling på NBA? tja. Har de peiling på NFL? utvilsomt. Har de peiling på NHL? Helt klart!

 

Men.. har de peiling på FIFA? Det gidder jeg ikke å svare på engang.

 

HELDIGVIS fikk de fingern ut av r*va for en gangs skyld. Og det pga våre asiatiske venner med fotballfeber som ga dem konkurranse.

 

Det er drøyt å lansere eldgamle funksjoner som nye. Men, jeg er glad for at det endelig ser ut til å komme et bra fifa produkt fra EA Sports.

 

PÅ TIDE!

 

Fifa98 er tilbake :p

Lenke til kommentar
FIFA 06 har et fullblods managerspill bakt inn i seg

Hmm. Personleg så er eg ikkje så begeistra for dette. Med Fifa så vil eg spele fotball. Vil eg leike manager så har eg FM.

 

Ellers så syns eg det høyrtes lovandes ut. Så lenge det går an å velge bort manager tullet, så trur eg at dette kan by på mykje moro.

Lenke til kommentar

De kan putte så mye dill og dall inn i spillet som de vil, men det er på banen det teller uansett. Føles det ikke som fotball, blir det nok PES5 på meg. Jeg er ikke interessert i et spill der resultatet blir 13-7 i en 15 minutters kamp. Men jeg skal gi det en sjanse.

Lenke til kommentar
De kan putte så mye dill og dall inn i spillet som de vil, men det er på banen det teller uansett. Føles det ikke som fotball, blir det nok PES5 på meg. Jeg er ikke interessert i et spill der resultatet blir 13-7 i en 15 minutters kamp. Men jeg skal gi det en sjanse.

Du kan jo uansett stille på vanskelighetsgraden da.. Tror du vil ha problemer med å score 13 mål på 15min på det vanskeligste.

 

edit: Men er enig :)

Endret av erlendru
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...