Gå til innhold

ATI Catalyst: August-oppdatering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hyggelig for de som får til å bruke driverene.. har ett 9800pro fra Powercolor i en boks her som ikke vil ha driverne. det gjelder forsåvidt alle nye drivere. så jeg sitter med driveren fra november i fjor.. når jeg skal installere krasjer driveren.. selv på nylig installert windows med sp2..

Lenke til kommentar
Hvor mye bedre er egentlig Omega-driverne? Er det kun marginalt eller merkbart? Kan ikke helt skjønne hvor bedre Omega kan gjøre ting enn ATI selv. Er det snakk om bare en prosent eller to høyere FPS så er det stor ståhei for ingenting spør du meg ;)

Jeg får mye bedre ytelse med å bruke omega, men nå er det snakk om 9800SE-->9800Pro softmod i mitt tilfelle :p

 

Men FPS er jo ikke alt her i verden heller. Omega er heller ikke kresen på kompatiblitet, bare ta laptopper f.eks.

Lenke til kommentar

Noen som har testa med X800xt her? Det sises at denne driveren fikser grafikkfeil med dette kortet i BF2. Jeg har ikke merket noe slikt. Kjører alt på high - 1600x1200 4x AA i 40-50 fps med dette kortet nå, og har ikke merket noe bugs e.l.

 

(Er på ferie nå, så jeg får ikke sjekket selv - men morro å høre om disse driverene faktisk har noe for seg!!)

Lenke til kommentar
Noen som har testa med X800xt her? Det sises at denne driveren fikser grafikkfeil med dette kortet i BF2. Jeg har ikke merket noe slikt. Kjører alt på high - 1600x1200 4x AA i 40-50 fps med dette kortet nå, og har ikke merket noe bugs e.l.

 

(Er på ferie nå, så jeg får ikke sjekket selv - men morro å høre om disse driverene faktisk har noe for seg!!)

Ja, det her lurer jeg på også. Har et Hightech Excalibur X 800XT, og har heller ikke erfart noe "rart" når jeg spiller BF2.

Lenke til kommentar
Noen som har testa med X800xt her? Det sises at denne driveren fikser grafikkfeil med dette kortet i BF2. Jeg har ikke merket noe slikt. Kjører alt på high - 1600x1200 4x AA i 40-50 fps med dette kortet nå, og har ikke merket noe bugs e.l.

 

(Er på ferie nå, så jeg får ikke sjekket selv - men morro å høre om disse driverene faktisk har noe for seg!!)

Ja, det her lurer jeg på også. Har et Hightech Excalibur X 800XT, og har heller ikke erfart noe "rart" når jeg spiller BF2.

Jeg har erfart en gang at enkelte ting (bakken, hustak, hender osv) begynte å blinke, sakte i starten, men etterhvert fortere og fortere til alt hang seg. Tenkte det var varmt gfx jeg da. :p Jeg har X800XT

Lenke til kommentar
Raptor' date='18/08/2005 : 23:12'] Jepp, kanskje prøve igjen med Linux på laptopen snart da! ;)

 

Savner UNIX/*BSD drivere også!

Ja, ATI burde hatt fungerende UNIX/*BSD-drivere. nVIDIA har jo både FreeBSD- og Solarisdrivere for 3D-støtte, og her er de enerådende. Spilte UT2004 i FreeBSD med et GF6800GT tidligere i vår, og det gikk så det suste da jeg fikk konfigurert driverne riktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...