Gå til innhold

MSN Messenger 7.5 Public Preview


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg holder meg langt unna MSN messenger etter at jeg oppdaget AMSN (Kompatiblet med MSN Messenger, men fritt for alt tullet. Det kan også brukes under både Windows, Linux og MAC)

Helt enig. Bruker du ferdig bygd pakke, eller cvs-snapshotet?

Forskellen er vel at cvs-en har webcam støtte..

 

Bruker linux selv, og det er lite aktuelt å "wine" msn uansett :)

Lenke til kommentar
Simen1: Har aMSN alle nyttige funksjoner som finnes i MSNM og Plus? Hvordan er loggingen?

Ja, den har alle de funksjoner jeg mener er nyttige. Mye unyttlig dill er derimot fjernet. Logging funker ok. Det funker omentrent som på MSN Messenger.

 

Axentrix: Jeg har ikke prøvd cvs'en ennå. *prøve* :)

Lenke til kommentar

Er det stor forskjell på AMSN og GAIM?

 

Liker ikke måten Microsoft MSN Messenger hele tiden forsøker å starte på systemet under oppstart. Vet det går an å rette på sånt med sånne StartUp relaterte programmer, men hvorfor skal ikke det være nok å fortelle MSN programmet selv om å slutte å plage deg i oppstarten. Det forsøker å gjenoppstå kan en tryggt si. Slikt burde Microsoft ordne på slik at de ikke blir mer upopulære. Noe de allerede er her i gården.

Lenke til kommentar
Er det stor forskjell på AMSN og GAIM?

 

Liker ikke måten Microsoft MSN Messenger hele tiden forsøker å starte på systemet under oppstart. Vet det går an å rette på sånt med sånne StartUp relaterte programmer, men hvorfor skal ikke det være nok å fortelle MSN programmet selv om å slutte å plage deg i oppstarten. Det forsøker å gjenoppstå kan en tryggt si. Slikt burde Microsoft ordne på slik at de ikke blir mer upopulære. Noe de allerede er her i gården.

Det er ikke verre enn å krysse av for at det ikke skal starte opp når maskinen starter. Eller er dette noe nytt med 7.5?

Lenke til kommentar
Liker ikke måten Microsoft MSN Messenger hele tiden forsøker å starte på systemet under oppstart. Vet det går an å rette på sånt med sånne StartUp relaterte programmer, men hvorfor skal ikke det være nok å fortelle MSN programmet selv om å slutte å plage deg i oppstarten. Det forsøker å gjenoppstå kan en tryggt si. Slikt burde Microsoft ordne på slik at de ikke blir mer upopulære. Noe de allerede er her i gården.

Det er slikt man har msconfig og regedit til. ;)

Lenke til kommentar
Er det stor forskjell på AMSN og GAIM?

 

Liker ikke måten Microsoft MSN Messenger hele tiden forsøker å starte på systemet under oppstart. Vet det går an å rette på sånt med sånne StartUp relaterte programmer, men hvorfor skal ikke det være nok å fortelle MSN programmet selv om å slutte å plage deg i oppstarten. Det forsøker å gjenoppstå kan en tryggt si. Slikt burde Microsoft ordne på slik at de ikke blir mer upopulære. Noe de allerede er her i gården.

Det er ikke verre enn å krysse av for at det ikke skal starte opp når maskinen starter. Eller er dette noe nytt med 7.5?

Det kan oppfattes som om det ikke gir seg, fordi Messenger lastes automatisk når man bruker OE.

Lenke til kommentar
Det er blitt mye snakk om at beta-versjonen ikke er verdt å laste ned, at det er best til orginalen kommer. Så hva er egentli forskjellen?

Forskjellen fra beta til final release er nok enkelt og greit ferre bugs. Tvilsomt at de legger til noen særlig nye funksjoner eller tjenester nå.

 

Må si meg litt skuffet over fremgangen i MSN Messenger. Forskjellen fra versjon 5 til 6 var en aldri så liten revolusjon. Forskjellene fra 6 til 7 derimot var først og fremst mer reklame og implementering av tjenester som Microsoft vil ha oss til å bruke, som MSN søk. Og nå er vi allerede oppe i versjon 7.5. Synes alt 7,5 har burde vært på plass i 7.0.

 

Er godt fornøyd med å bruke MSN Messenger og ikke noen alternative klienter. Med apatch(.tk) kan jeg fjerne og beholde alt jeg vil i msn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...