Gå til innhold

Ekstremt fra Motorola


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

synes den var utrolig fin på utsiden, men inntrykket av innsiden var noe helt annet........ men likevell så falt jeg litt for den...... hvis specsene. blir greie så blir dette kanskje min neste mobil :love: men det triste er sm regel at når dem satser å design, så satser dem ikke på specs :thumbdown:

Endret av warpig
Lenke til kommentar

Nydelig telefon. Det skal sies. Virkelig vakker.

 

Men dere omtaler mobilen som den skal være et rykte. Den er da i aller høyeste grad offisielt presentert. Spesifikasjonene trenger man heller ikke gjette på, da telefonen er presentert med all informasjon. Spesifikasjoner finner man her:

http://www.gsmarena.com/motorola_v6-1077.php

 

Mulig at de har endret noe på det dog..

Lenke til kommentar
Nydelig telefon. Det skal sies. Virkelig vakker.

 

Men dere omtaler mobilen som den skal være et rykte. Den er da i aller høyeste grad offisielt presentert. Spesifikasjonene trenger man heller ikke gjette på, da telefonen er presentert med all informasjon. Spesifikasjoner finner man her:

http://www.gsmarena.com/motorola_v6-1077.php

 

Mulig at de har endret noe på det dog..

Såvidt jeg vet er dette all informasjonen Motorola har kommet ut med. Annet enn produsentens egen informasjon kan fort være gjettinger, og er det vi kaller rykter, uten at jeg vet hvor den nevnte kilden har dette fra.

 

Det er også derfor slike spesifikasjoner endrer seg. Produsenten endrer sjeldent på spesifikasjonene, men går ut med mer informasjon. Dette fører til at rykter endres.

Lenke til kommentar

Ja, om det er en edruelig pris på den er det kanskje verdt å spytte noen sure kronasjer inn i den telefonen. På den andre siden begynner razr v3 å få såpass gode priser at man kan velge en slik en i stedet for. På utsiden så den nye som artikkelen handler om søtere ut enn razr v3, og en razr v3 er ikke fullt så imponerende i levende live som på bilder så...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...