Gå til innhold

Kjører videre på Desktop-dobbeltkjerne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"- Dell har en forpliktelse overfor kunder til å integrere neste generasjons teknologier med hensikt å gi kundene god valuta for pengene"

 

Måtte nesten humre litt av denne setningen, tatt i betraktining at intel bare bruker intel (noe som er greit nok, men ikke så veldig "teknologivennlig"). Men det er vel ikke så veldig overraskende at dell lanserer slike servere, har de så mye annet valg?

 

AtW

Lenke til kommentar
Som for å understreke valget av Intel som eneste prosessorleverandør, lanserer Dell nå ytterligere to Pentium D-baserte servere i PowerEdge-serien. Det til tross for at det ikke finnes et dobbeltkjerne-brikkesett beregnet for serverbruk på denne plattformen, med de begrensninger det fører med seg.

Skulle ikke Pentium D får et serverbrikkesett som heter E7230? :

Pentium D inntar servermarkedet

 

Ellers så er jeg enig i at de virkelig poengterer at de kun skal bruke Intel CPU'er når de ikke lager en serie med Opteron, så bra som den er i dette segmentet.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Hei,

 

jeg er klar over at det skulle komme et server-brikkesett for Pentium D, men Dell har i dette tilfellet ikke tatt i bruk dette (så vidt meg er bekjent ut i fra TheRegister).

 

Jeg har forsøkt å sjekke opp dette, men finner ikke noen info om dette på Dell.nos sider.

 

Dersom noen kommer over opplysninger om dette, er jeg glad for tilbakemeldinger på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...