Gå til innhold

Creative Zen Nano Plus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grei test. Har hatt denne i litt over 2 uker snart nå, er veldig fornøyd! :) Er veldig god lyd i denne spilleren ja. Men kan nevnes at lokket etterhvert ble veldig løst, og jeg må nå feste det med teip, men det kan kanskje være fordi jeg bruker den på jobb (lakseslakteri) da.

 

Ingen hold knapp ? Jo det er en låsefunksjon i menyene, og den fungerer veldig greit egentlig. Du synes kanskje det er tungvindt at den ikke er på utsiden, men det venner man seg til etterhvert.

Lenke til kommentar

Er det sånn at man trenger en kabel for å overføre musikken?

 

Synes de gamle Creative'ene ihvertfall var veldig kjekke ved at man kunne plugge inn hele lagringsmodulen rett inn i USB-porten.

Prøvde å titte på anmeldelsen, og fant ikke noe om det.

Fungerer ZEN på denne måten, vil jeg si dette er et kjempepluss i forhold til mange andre spillere. Det er utrolig kjekt å bare kunne plugge den rett inn. Man har altid med seg en "minnepinne" så lenge man har med seg MP3-spilleren, uten at man må styre med ekstra ledninger.

 

mvh

KK

Lenke til kommentar

Viss man trenger både kabel og programvare til å overføre musikk og filer, synes jeg dette er ett av de dummeste produktene i 2005. Hvorfor? For med den lille størrelsen er det fristenede å kjøpe ein slik som minnepinne, men dette blir utenkelig dersom man må drasse på en kabel, og i tillegg må installere program for å overføre filer.

 

Likevel, dersom man allerede har minnepinne, eller ikke trenger det, er det nok et greit nok product...

Lenke til kommentar

Det ble ikke nevnt med et pip i artikkelen om de har fikset susinga som manifesterte seg når displaylyset skrus på?

 

Sånn var det med MuVo (N200?), som sies å være identisk utenom navnet.

 

Såh.. Er det fikset? Jeg har bestilt en uansett, men vært greit å vite :)

 

 

EDIT: en manglende bokstav gitt.

Endret av :chribruu
Lenke til kommentar

Problemet med sus når display-lyset er på er der fortsatt, iallefall med min som jeg kjøpte for en måneds tid siden. Har ikke sjekket om det er kommet noen ny firmware til den som eventuellt fixer det.

Ellers så synes jeg å huske at den hadde 2-3-4 timers lengre oppgitt batterilevedtid enn N200 når jeg bestilte den.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...