Gå til innhold

SE avduker ny Walkman-mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm, må si at jeg ble litt skuffet over denne, synes den mangler det kule jeg likte så godt med w800i.... det eneste som er inntresange med den er det innebygde minne på 256mb. men trodde ikke den komm i flere farger enn oransje........ jaja, slik feil kan man ta........ men tror mobilen kommer til å bli populær blant ungdommen.........

 

W550 har GPRS klasse 10 som gir nedlastingshastigheter på opptil 53,6 kbps og nedlastingshastighet på rundt 28,8 kbps.
litt trykkleif??? Endret av warpig
Lenke til kommentar

Gnakse kjedelig walkmanmodell.

Burde hatt et design mer lik W800i, mindre oransje, mer hvitt.

 

At telefonen ikke har 3G er overkommelig, men ikke EDGE? Helteit! Det er alt for dårlig. Tenkte kanskje denne kunne vært noe for meg, men når den ikke er raskere på WAP enn min CX70, blir det nok heller K600i.

Lenke til kommentar

 

At telefonen ikke har 3G er overkommelig, men ikke EDGE?

Finnes det undersøkelser på hvor stor andel av mobilbrukerene som strengt tatt har bruk for EDGE?

men på en helt ny musikkmobil så burde man kunne forvente edge, uansett om de fleste har bruk for det eller ei........

Lenke til kommentar

men på en helt ny musikkmobil så burde man kunne forvente edge, uansett om de fleste har bruk for det eller ei........

W550 er også en billigmobil.

Skal den ikke koste ca 2500 uten sponsing?

 

At W800i ikke har EDGE er mer uforståelig..

hmm, vet ikke noe om prisen........ men den har jo samma specs. som w800i med mere minne......... så derfor ville jeg regne med at den ikke kommer til å ligge så mye under prisen til w800i........ å må si at jeg ikke er enig, at w800i ikke har edge ar forstålig siden k750i ikke har det........ du kunne heller lurt på hvorfor ikke de TO har det...

 

men w550i er jo en betydelig nyere mobil enn både w800i og k750i, så derfor er det dårlig uten edge

Endret av warpig
Lenke til kommentar

hmm, vet ikke noe om prisen........ men den har jo samma specs. som w800i med mere minne.........

W550i har 1,3 mpx kamera.W800i har 2 mpx.

W550i har ikke minnekort.W800i har leser for dette+et kort som koster ca 500 kr i innkjøp.

Greit at W550i har 256mb minne,men det måtte den hatt for ikke å bli oppfattet som en vits så lenge den bærer W-symbolet.

Lenke til kommentar

hmm, vet ikke noe om prisen........ men den har jo samma specs. som w800i med mere minne.........

W550i har 1,3 mpx kamera.W800i har 2 mpx.

W550i har ikke minnekort.W800i har leser for dette+et kort som koster ca 500 kr i innkjøp.

Greit at W550i har 256mb minne,men det måtte den hatt for ikke å bli oppfattet som en vits så lenge den bærer W-symbolet.

hmm, ok..... skummleste litt :blush:

Lenke til kommentar

Det kunne hende at SE har regnet ut at det ikke lønner seg å edge i telefonen eller at de kommer med noen telefoner som har det snart. :-)

 

Prøvede denne telefonen for noen måneder siden, tror at den kan bli en liten hit.

Var litt mer behaglig å ha knapper på begge siden av skjermen til spilling.

 

:-)

Lenke til kommentar

 

At telefonen ikke har 3G er overkommelig, men ikke EDGE?

Finnes det undersøkelser på hvor stor andel av mobilbrukerene som strengt tatt har bruk for EDGE?

men på en helt ny musikkmobil så burde man kunne forvente edge, uansett om de fleste har bruk for det eller ei........

Det var et utsagn fra mitt ståsted, hehe.

 

At min neste mobil verken har EDGE eller 3G kommer aldri til å finne sted.

Er lei treigt internett og laaaang ventetid på sending og henting av mms.

En gang brukte jeg omtrent 25kr (2,99 i minuttet) på å sjekke værmeldinga på dagbladet. Too bad!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...