Gå til innhold

Windows Vista angrepet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Øhm, når du skriver Windows Vista angrepet som tittel og deretter avføyer påstanden siden betaversjonen ikke angrepet pga mangel på MSH så syns jeg at det er å vri saken littegrann. :roll: Skaff bedre emnetitler, et bedre ville vært "Første virus til Windows Vista laget" eller noe lignende.

 

Windows Vista er ikke angrepet for at viruset som er laget ikke kan angripe betaversjon og kanskje ikke fullversjonen heller, dette tar jeg som dårlig journalistikk ved å rope ut noe som ikke er sant selv om det blir skrevet i artikkelen.

 

Virus blir det fler av år etter år, men fler betydelige virus er minsket og de fleste nykommerne er av dårlig eller ingen fare mens noen få kanskje er av stor fare.

Endret av Basus
Lenke til kommentar

Jeg stiller meg i rekken av gratulanter for dårlig tittel. Det siste jeg så ang dette viruset var at oppfinneren kalte det "proof of concept", som er noe lant annet enn at viruset er sluppet. Videre synes jeg det er intet mindre enn idiotisk å lage en artikkel om at det er mulig å få et scriptspråk til å lage script som legger seg selv til et annet script, det betyr bare at scriptet har "nok" funksjonalitet. Skal vi hyle opp om at det er mulig å lage et PHP-script som gjør det samme? Problemet her er ikke scriptspråket, men brukere som kjører scripts om de ikke vet hva gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...