Gå til innhold

Silverstone med SFF-boks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg syns det kabinettet virka svært interessant. hvær gang jeg skal på lan å skal lette på den store chieftec en min så tenker jeg. jeg viil ha sff og LCD!

 

men vil helst bruke den hwen jeg har.

 

så dette kabinettet var ganske interessant i mine øyne. ser det kun støtter mATX HK er ikke forskjellen på ATX å mATX lengden på kortet da? sonn fysisk.

jeg har ett ATX hovedkort så vil tro at det vil passe ? bare at det er litt lenger en matx. problemet er hvilken vei det er lengst.!

håper på at ok.no \ hw.no vil kjøre en test av det kabinettet i nær tid !

leste testen på tomshardware.com men di stilte ikke med termiske egenskaper.!

Lenke til kommentar
Hmm, sånne SFF-bokser er kule, men vet ikke helt hva jeg skulle brukt en til, untatt å ha en for gøy. Faller litt mellom to stoler synes jeg, vil jeg ha noe flyttbart så går jeg for en bærbar, noen som har noen gode tips som kan generere ett nytt behov hos meg? :)

 

AtW

Bruke i stuen som htpc? Kan ha en stående ved siden av en prosjektor og lerret f.eks

Lenke til kommentar
jeg har ett ATX hovedkort så vil tro at det vil passe ? bare at det er litt lenger en matx. problemet er hvilken vei det er lengst.!

håper på at ok.no \ hw.no vil kjøre en test av det kabinettet i nær tid !

Beklager. Du kan nok ikke stappe atx-hovedkort inn i m-atx-bokser. Dette fordi at m-atx-bokser baserer seg på å ha en 3-4 brønner/slots til AGP/PCIe og PCI-spor. vanlig ATX har noen flere, derfor vil de ikke passe inn i et kabinett som er for kort.

Lenke til kommentar
Aspire gör ju en variant som är mycket billigare. Vet inte om den kommit hit till Norge än, men den ska göra det hörde jag. Jag fick tag på 2 stycken och jämfört med Antec Aria är det en helt annan värld. En fullstorleks psu går bra med lite våld och vaselin.

 

aspireside.jpg

kan du linke til det kabinettet ?

hva heter det ? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...