Gå til innhold

S.T.A.L.K.E.R. kommer tidligst i april (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
spillet skulle komme ca. samtidig med HL2, så system kravet blir vel ca. likt, med mindre de slenger med enda mer eyecandy, eller helt ny grafikmotor

Tror det er mye av det som foregår nå, at de optimaliserer spillflyten.

 

Mange spill av denne typen (som Boiling Point) krever veldig mye, og har masse hakking og problemer på grunn av for lite finishing.

Nesten halvparten av utviklingen på slike spill er jo finishing. :ermm:

Lenke til kommentar
Helt ærlig syns jeg de burde kansellere dette spillet. Det er nå nærmest en HL2 klone da jeg fikk testa spillet. Virus som har blitt spredt ut og alle har blitt til zombier og monster. Veldig orginalt !  ;)

Historien er jo ikke alt :ermm:

Kopi? -Tror du må lese litt mer

Lenke til kommentar
Helt ærlig syns jeg de burde kansellere dette spillet. Det er nå nærmest en HL2 klone da jeg fikk testa spillet. Virus som har blitt spredt ut og alle har blitt til zombier og monster. Veldig orginalt ! ;)

virus?

 

nei nei nei.

radioaktive stoffer fra eksplosjonen i tsjernobyl.

syntes nå storyen er så og si original jeg da. har aldri sett spill om tsjernobyl før

Lenke til kommentar

No har vel ikkje THQ utelukka ein utgivelse før april heilt, men det er lite sannsynleg.

 

Det vil ikkje overraske meg om spelet kjem den 26 april (dagen då ulykke skjedde).

 

Helt ærlig syns jeg de burde kansellere dette spillet. Det er nå nærmest en HL2 klone da jeg fikk testa spillet. Virus som har blitt spredt ut og alle har blitt til zombier og monster. Veldig orginalt !  ;)

Trur ikkje at du kan ha følgt med på forklaringa til GSC av korleis spelet/historia kom til å bli då dei lot deg prøve spelet. For ut frå det du skriver virker det som om du ikkje veit kva du snakker om.

 

Noen som har sett noen fornuftige systemkrav?

Systemkrava er enkelt og greit: desto meir desto betre.

Lenke til kommentar
Helt ærlig syns jeg de burde kansellere dette spillet. Det er nå nærmest en HL2 klone da jeg fikk testa spillet. Virus som har blitt spredt ut og alle har blitt til zombier og monster. Veldig orginalt ! ;)

Øh, okaj Mr Jeg-klarer-ikke-å-følge-med.

 

Kort oppsummering av HL: Et prosjekt går galt som fører til at monstre fra en annen dimensjon havner på jorda.

 

Kort oppsummering av HL2: "Romvesner" kommer for å ta over jorda (veldig manglende, men stort sett korrekt).

 

Hvor ser du virus her?

 

Dessuten, STALKER handler ikke om virus, men om konsekvensene av 1986's atom-katastrofe.

 

Here endeth the lesson of the day. ;)

Lenke til kommentar

Som nevnt her har nok Tahiro misforstått historien litt. Dessuten ser det ut som Half-Life og Stalker blir to helt forskjellige spill gameplaymessig. Mens Half-Life serien alltid har vært lineære og rene fps-spill, virker det som om Stalker er et friere actionspill med RPG-elementer.

 

Over til tema. Skuffende at Stalker er utsatt, ingen tvil om det, men de får ta seg den tiden de trenger. Feks. er Boiling Point et ambisiøst møkkaspill, da er det fint om Stalker kunne blitt et ambisiøst legendespill. Dessuten er ikke det viktigste at grafikken er det nyeste av det nye. Så lenge det ser bra ut, er det beste om de konsentrerer seg om å få til en god spillflyt og finpusse gameplayet.

Lenke til kommentar
Rettelse, det er konsekvensene etter ein atom-ulykke i 2006.

Det skjedde i 1986... Hvor var du i historie timene???

Eg satt på første rad, og gav læraren eit eple.

 

Eg er fullstendig klar over når Tsjernobyl-ulykka skjedde, men det er ikkje på bakgrunn av den at historia i spelet utvikler seg. Det er ei ulykke som skjedde i 2006.

Lenke til kommentar
Rettelse, det er konsekvensene etter ein atom-ulykke i 2006.

Det skjedde i 1986... Hvor var du i historie timene???

Wahaha! Trodde du at han mente at denne ulykken skjedde i 2006? Hvordan skal man få til det? Vi lever jo i år 2005! :!:

 

Jasså, ttt, så du sier at det skal skje en ny ulykke i 2006 (i den verdenen). Det visste jeg ikke. :hmm:

Takk for infoen. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...