Gå til innhold

Her er de nye august-modellene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mens mange av Siemens 75-modeller sliter med stor størrelse

Hvilke 75-modeller sliter med stor størrelse? De alle fleste har en ok størrelse.

 

(Beste pris på K600 finner du i prisguiden)

Vanskelig det når det ikke er noen butikker som har den i prislistene sine. Da er det vel også tvilsomt at den kommer allerede i August, men den som venter får se :)

 

Ellers er jeg enig i det meste. Mange fine modeller det her. 6030 er lekker, og 5140i skuffer. Det er nå mine enkle meninger.

Lenke til kommentar
Hvilke 75-modeller sliter med stor størrelse? De alle fleste har en ok størrelse.

CX75 er i allefall for stor. Derfor ser jeg heller frem til C75, som er endel mindre.

M75 er unnskyldt, da den er støtsikker. SXG75 er vel også unnskyldt, siden den er stappet med funksjoner.

 

Stemmer ikke at C75 er den første i C-serien med Push-to-Talk da også C70 har det.

Endret av molna
Lenke til kommentar
Stemmer ikke at C75 er den første i C-serien med Push-to-Talk da også C70 har det.

Det har du rett i. Artikkelen er oppdatert nå.

 

nokia 6030 har mono radio, kommer ikke fram i artikkelen. gsm-arena har en test av denne

 

Et poeng verdt å nevne. Har lagt til dette nå.

 

Ellers takk for alle tips og tilbakemeldinger! :)

Lenke til kommentar
Stemmer ikke at C75 er den første i C-serien med Push-to-Talk da også C70 har det.

Det har du rett i. Artikkelen er oppdatert nå.

 

nokia 6030 har mono radio, kommer ikke fram i artikkelen. gsm-arena har en test av denne

 

Et poeng verdt å nevne. Har lagt til dette nå.

 

Ellers takk for alle tips og tilbakemeldinger! :)

Dere skriver at noen butikker har W800i i dag.. hvilke??

Lenke til kommentar

smaken er som baken. søstra mi lurte på om hun skulle kjøpe k750 en stund nå men så oppdaget hun w800 på en side og bestemte seg for at den skulle hun ha. grunn? friskere farger :p

 

men jeg skal si meg enig i at k600 er dust forma. vil ikke kalle den styg men merkelig, ja.

 

var det ikke samsung som hadde en 3g telefon rett rundt hjørnet som var basert på designet til k700 og senere fra den kanten? om så vil det være den minste og lekreste 3g til nå :p

Lenke til kommentar
"W800i. Modellen, som både funksjonelt og teknologisk er prikk lik K750i, var først ventet i september, men har allerede dukket opp i flere butikker rundt om kring i landet"

 

Hvor da?? Ingen av web-shoppene eller Elkjøp ihvertfall??

For en stund siden ble den solgt for ca.8000 kr. Hvis jeg ikke tar feil :hmm:

Lenke til kommentar
"W800i. Modellen, som både funksjonelt og teknologisk er prikk lik K750i, var først ventet i september, men har allerede dukket opp i flere butikker rundt om kring i landet"

 

Hvor da?? Ingen av web-shoppene eller Elkjøp ihvertfall??

For en stund siden ble den solgt for ca.8000 kr. Hvis jeg ikke tar feil :hmm:

Der tror jeg nok du tar veldig feil :roll:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...