Gå til innhold

Razer lanserer ny spillmus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hadde heller sett at de lanserte flere muser med forskjellige passformer og forskjellig vekt.

Sansyndligvis betyre utbyttbare vekter at man kan få musa til å veie det som passer best for en selv, så noe riktig gjør de da.

 

Forsåvidt enig i at de kunne kommet med litt forskjellige utforminger på musa, gjerne en større verson også.

Lenke til kommentar

er ikke 2.3m langt nok da?

 

Vel det som erger meg litt (selv om jeg er en Razer fan) er at de ikke har laget et nytt system med side knappene, jeg bruker ikke sideknappene like mye som jeg brukte dem på min Boomslang, der var de helt perfekt. Nå rekker jeg nesten ikke knappene (ihvertfall ikke mens det er som verst under spilling i ut2k4)

 

Frankie

Lenke til kommentar

har en diamondback jeg og synes at den funker utmerket.

 

ble anbefalt denne musa fordi jeg har små hender og musa er jo relativt liten og lav. svetteproblemet ble jeg "immun" mot etter ei stønn.

 

men på bildet ser det ut som om di har skiftet farge og egentlig ikke noe mer (kansje litt høyere) men med mer vekt i musen så må du jo bli mer "sliten"av å bruke den.(tar jeg feil?)

 

det med hz altså 1000hz 1ms kan du også stille inn viss du har en tweak, på diamondback altså.

Lenke til kommentar
Kunne hvertfall tenkte meg 4-5 meter. etter som pc står et stykke unna.

Det er jo ikke noe vits å ha musekabelen så veldig mye lengre enn skjermkabler og tastaturkabler er. Hvis du trenger noe lengre enn det så kan jo de få det gjelder kjøpe forlengelseskabler. Det blir fort dyrere produkter om produsentene skal betale for veldig lange kabler som 90% av brukerene ikke trenger. Mange foretrekker faktisk kortere kabler også for å minke kabelspagettien bak skrivebordene sine.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Ser ut som om det er den samme formen :-(

Hånda blir så sliten og jeg klarer ikke bruke de musa der over lengre tid.

Synd for det er gode mus og tynne usb-kabelen er helt uslåelig.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor de lager en mus som har dårligere spesifikasjoner enn for eks. Raptor-Gaming mus, "M2".

Helt feil. Den har bedre spesifikasjoner. M2 har kanskje mer dpi, men hva skal du med det? Ikke kom og si at man har bruk for mer enn 2000 dpi. Det holder faktisk med 800.

Det som er interessant er jo det at den tar i bruk laserteknologi og at den har en lav responstid på 1ms og de utskiftbare vektene. M2 har ikke always on funksjon heller.

 

Jeg har razer db og er veldig fornøyd med den. Hvis det er noe jeg kunne utsette så er det kanskje passformen. Ergonomien sørger for at det er lett å bruke musen presist, men etter mange timer med intens gaming så kan man bli litt sliten i hånda. Virker som om den er litt høyere. Det er isåfall etterlengtet da mange har uttalt at db er for flat, noe jeg kan si meg enig i.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...