Gå til innhold

Nye Ringenes Herre-spill fra EA (PC/PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[iC' date=28/07/2005 : 23:00] Hør på dere selv da! Dere hater jo spill, ikke på grunn av kvaliteten, men fordi det er EA som utvikler/utgir det!

Det er jo helt latterlig!

Eg stiller meg meget tvilande på grunn av tidlegare erfaringar med EA, og det faktum at dei mjølker ut kvar ein dråpe av LOTR-hypen som mulig. Det kan føre til at spelets fokus blir på LOTR og ikkje kvalitet, som EA er kjent for.

Lenke til kommentar
[iC' date=28/07/2005 : 23:00] Hør på dere selv da! Dere hater jo spill, ikke på grunn av kvaliteten, men fordi det er EA som utvikler/utgir det!

Det er jo helt latterlig!

EA som utvikler er godt kjent for å gi ut titler som ikke er finpusset og av dårlig kvalitet for å komme innenfor tidfrister for å rekke "melkevogna". Og pga. folk kjøper det blindt så vil dette fortsette. Men for all del, gjør et forsøk EA. En gang må det jo stemme....

Lenke til kommentar

Joda, TCi, skjønner godt hva du mener.

Men det jeg mener er at det har blitt en slags "trend" for mange gamere å hate EA, bare fordi andre sier at de skal hate det.

Mange jeg har snakket med vet knapt hvorfor de hater EA (slik som mange amerikanere hater kommunismen, men har ikke en minste anelse hva kommunismen står for).

Lenke til kommentar
[iC' date=29/07/2005 : 22:51] Joda, TCi, skjønner godt hva du mener.

Men det jeg mener er at det har blitt en slags "trend" for mange gamere å hate EA, bare fordi andre sier at de skal hate det.

Mange jeg har snakket med vet knapt hvorfor de hater EA (slik som mange amerikanere hater kommunismen, men har ikke en minste anelse hva kommunismen står for).

Enig :mad:

 

Var fornøyd med eneren jeg, tror dette kan bli bra.

Lenke til kommentar
Tror ikke dette blir noen suksess!!! :no: ....Liker Ringenes Herre, men hater spillene deres.

Du tar feil. BFME 2 blir en suksess. BASTA.

Samme om det er bra eller ikke så kommer det til å tjene som faen. 1'ern var virkelig populær, så 2'ern kommer til å selge utrolig mye uansett.

 

Slik var det også med Battlefront. Det var ikke så veeeeldig bra, men like vel var det et av Lucasarts' største spillsuksesser noen sinne (i allefall innen Star Wars-kategorien).

Lenke til kommentar
[iC,28/07/2005 : 23:00] Hør på dere selv da! Dere hater jo spill, ikke på grunn av kvaliteten, men fordi det er EA som utvikler/utgir det!

Det er jo helt latterlig!

Eg stiller meg meget tvilande på grunn av tidlegare erfaringar med EA, og det faktum at dei mjølker ut kvar ein dråpe av LOTR-hypen som mulig. Det kan føre til at spelets fokus blir på LOTR og ikkje kvalitet, som EA er kjent for.

Second that zeph

 

Og så må jeg nevne at jeg sa ikke "Det er nok nå" fordi jeg hater EA, for det gjør jeg ikke. Men liker ikke at det skal melkes Ringenes Herre i alle mulige retninger og former. Uavhengig av om det er EA eller en annen utvikler som gjør det.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...