Gå til innhold

Pro Evolution Soccer 5 til PSP (PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må være noe galt med meg også :p

 

Jeg har:

 

2x Engelsk ligacup (Begge med Chelsea)

1x Tippeliga (Stabæk)

3x NM (Alle med Stabæk)

2x Coppa Italia (Forza Juve)

3x Nederlansk liga (Vitesse Arnhem)

2x Champions League (En med Vitesse Arnhem, en med Valencia)

2x Nederlansk cup (begge med Vitesse)

Lenke til kommentar
Grafikken er bedre, det er mer realistisk og ballen går ikke automatisk mot krysset. Har du spilt Pro Evo, så går du ikke tilbake til fifa.

 

 

Jeg skal uansett ha Pro til PSP når det kommer ut!

Er da ikke bedre grafikk i PES? Og dessuten gjør ikke grafikken spillet bra. Ballen går da ikke automatisk mot krysset i FIFA? De fleste gangene jeg får til et bra skudd så går den der et vanlig skudd går, ikke i krysset. Vanligvis i hvertfall

Lenke til kommentar

Har du prøvd Pes 4? Hvis ikke? Prøv! Du kommer ikke til å angre! Hvis du har prøvd, og likte fifa bedre, så er det opp til deg. Jeg liker ivertfall Pes mye bedre enn fifa, og det gjør de jeg kjenner også.

 

Beklager at jeg sa at fifa sugde istad, jeg visste jo at jeg ikke skal gjøre sånn.

Lenke til kommentar

Ok, fått nytt tastatur nå. Videre kan jeg si at jeg har prøvd PES 4, og synes at spillene er ganske like på det meste. At FIFA har flere ekte ligaer og spillere, pluss litt bedre grafikk, gjør at den vinner totalt

 

PS. Nå har jeg vunnet 1 stk Spansk La Liga også..banket Atletico Madrid i seriefinalen 4-1.

Lenke til kommentar

Gleder meg til PES5 ja, spillt mange i den rekken, helt fra tiden det het ISS og kom på SuperNintendo. Ja, har spilt fifa, men det blir ikke det samme. I virkeligheten skal det litt til å komme seg frem på banen, finne en åpning, å putte den i mål. Dette syns jeg stemmer temmelig bra på PES versjonene. Ble lei FIFA når det var så lett å score. legge pasning opp på siden, gå mot hjørnet av 16meter og skyte rett i kryss. Få innlegg fra corner, ta brasse rett i kryss. Få en mot to situvasjon og skyte fra 20 meter med en banan rett i kryss....... OSV! ;) De nye er litt bedre, men får fortsatt ikke samme følelsen av FIFA som med PES.

 

Edit: maradona har skjønt poenget!

Endret av zeltex
Lenke til kommentar

Dette skal IKKE være en tråd for diskusjon om hva som er best av FIFA og PES. En slik type diskusjon er forsåvidt ikke aktuelt noe som helst sted på forumet, fordi det som oftest ender opp i alt annet en saklige utspill. Fint hvis dette respekteres.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...