Gå til innhold

Omtale av Codename: Panzers Phase Two (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fott anmeldelse! Skal kjøpe dette spillet i morgen, og gleder meg til å prøve det!

 

Men må si jeg heller tar meg en kald utepils og noen lettkledde fruer(kanskje jeg bør holde meg til min egen frue, og heller satse på å få henne litt lettkledd...), nå i somervarmen(les høljregnet)... :whistle:

Lenke til kommentar
Uhh, har ikke spillet kommet ut enda?? Spurte på EB games idag men de hadde det ikke og sa at de ikke fikk det før 28!

Den offisielle lanseringsdatoen er fremdeles 22. juli, men den norske distributøren, K.E. Media, forteller oss at de har hatt litt problemer med å få sendt ut spillene tidsnok til alle butikkene. Spillet var på plass i deres lager først i går formiddag, og en god del butikker skal ha fått det i dag. På mandag er det ventet at de fleste butikker har det i sortementet sitt.

Lenke til kommentar
Den offisielle lanseringsdatoen er fremdeles 22. juli, men den norske distributøren, K.E. Media, forteller oss at de har hatt litt problemer med å få sendt ut spillene tidsnok til alle butikkene. Spillet var på plass i deres lager først i går formiddag, og en god del butikker skal ha fått det i dag. På mandag er det ventet at de fleste butikker har det i sortementet sitt.

Ok det var da hvertfall bedre å høre. :yes:

 

Er det forresten noen som har fått tak i dette i noen butikker i Oslo traktene ennå?

Lenke til kommentar
Konklusjon

Hva skal man med kald utepils og lettkledde fruer i sommervarmen når man kan ta kontroll over svette soldater i Nord-Afrikas ørken? Codename Panzers Phase Two er kanskje ikke et typisk sommerspill, hva nå enn det er, men tro meg når jeg sier at det er verdt hver krone uansett når på året du velger å spille det. Inflasjonen i denne sjangeren gjør at det er ekstra gledelig når høydepunkter av denne typen dukker opp. Variasjon, underholdningsverdi og diverse spillutfordringer gjør dette til en klassiker. Nei vi snakker ikke om en sjangerrevolusjon, men at det er en evolusjon er det liten tvil om.

 

Jeg føler ikke at denne konklusjonen stod i stil med karakteren det fikk. Utifra konklusjonen trodde jeg spilelt ville få 10, eller i hvert fall 9, men ente opp med "middelmådige" 8. Ellers var det en flott annmeldelse, vurderer å kjøpe spillet, selv om jeg stort sett misliker den type spill.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...