Gå til innhold

Logitech lanserer tre nye hodesett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjett om jeg er pisslei slikt "identity" kødd..."Skift farge etter personlighet og humør!" La oss se, i dag er jeg sånn midt i mellom glad og deprimert, jeg tror jeg velger grønn. Hva faen er vitsen med å gå rundt å skifte farge på headphones'ene hele tiden? Slik at jeg kan vise alle andre at jeg er glad, og har en rolig personlighet?

Lenke til kommentar
Men disse så da vondt ut å bruke. Jeg ser heller ikke den store fordelen med å være vanntett. Min lignende Sony for teh win!

Hva med å... kunne bruke den under vann? Sikkert noen som har lyst til å høre på musikk når de er ute og svømmer også sikkert, som viranth allerede har nevnt forsåvidt.

Lenke til kommentar
Noen andre som syntes forsidebildet lignet på noe annet ved første øyekast. :D

Ja, en tissetass :)

 

Har roet meg nå, men jeg blir mildt sagt irritert og provosert av det identity-drittet. Hvem i all verden gidder skifte farge (les: deksel) etter humør? Jeg er bare så drittlei av at alle skall vise hvilket humør de er i, hvilken personlighet de har, om de drikker kaffe latte eller vanlig svart, og om de er fiskene, vannmannen eller jomfruen.

 

Kort sagt: Jeg gir faen.

Lenke til kommentar
Noen andre som syntes forsidebildet lignet på noe annet ved første øyekast. :D

Ja, en tissetass :)

 

Har roet meg nå, men jeg blir mildt sagt irritert og provosert av det identity-drittet. Hvem i all verden gidder skifte farge (les: deksel) etter humør? Jeg er bare så drittlei av at alle skall vise hvilket humør de er i, hvilken personlighet de har, om de drikker kaffe latte eller vanlig svart, og om de er fiskene, vannmannen eller jomfruen.

 

Kort sagt: Jeg gir faen.

Salgsgruppe: 14åringer som liker alt som blinker, skinner og ser helt på trynet ut.

 

Og ja ligna på en tissetass, men jeg så også at den lignet på en kanon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...