Gå til innhold

Worms til DS og PSP (DS/PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, vi får sjå. Kanskje litt seint å skulle kjøpe attende sjela til serien no? Men for all del, det blir sikkert betre enn 3D-versjonane. Og det er eit spel som skulle passe for handholdte maskiner. Dersom dei i tillegg hadde klart å få Andy Davidson attende som hovuddesigner, skulle eg kanskje ha drista meg til å føle litt entusiasme for spelet.

 

Har mista den trua eg ein gong hadde på Team 17. I gamle dagar var dei eit kreativt studio med mykje spennande på gang. I dei seinare åra er det vel "kommerst" som best beskriv arbeidet deira.

 

Kay

Lenke til kommentar

Flotte greier. Multiplayer Worms trådløst i klasserommet høres utvilsomt herlig ut. Har brukt litt for mange timer med Worms foran pcskjermen, ikke 3D-versjonene (Prøvde demoen til Worms 3D EN gang), men vil fortsatt spille mer. MER!! Flott at de går tilbake til røttene. Håper det blir samme flyt og følelse som Worms 2/Armageddon/World Party hadde.

Endret av Agres
Lenke til kommentar

Etter mi meining gjekk serien nedover frå og med Worms 2. Overgongen til 3D var nok det verste dei gjorde, ja, men skiftet i grafisk stil frå Worms og Worms:DC til Worms 2 var òg skuffande. Grafikken i dei gamle Worms-spela var "hardare", og mindre karikert og "teiknefilm-aktig". Det følast berre so mykje meir tilfredsstillande å sprenge ting i lufta i dei spela. I tillegg var kameraet zooma mykje lenger ut, slik at det vart meir oversikteleg.

 

Kay

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...