Gå til innhold

Syltynt fra Motorola


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drittøft! Jeg skal ha en sånn tynn "Scalpel" siden den er så billig og jeg gjerne skulle hatt en spesiell ekstratelefon.

 

'Scalpel' skal ha en tykkelse på bare en kvart tomme, noe som vil si 64 millimeter.

6,4 cm er jo ikke spesielt imponerende: Telefonkatalogen er jo tynnere. Det er vel en tastefeil på kalkisen det her. ;) 1/4 tomme = 25,4mm/4 = 6,4 mm, ikke 64.

Lenke til kommentar

Hehe, godt poeng Simen. 64 mm hadde gjort seg :)

 

Til poenget. Jeg liker satsningen Motorola gjør på slanke mobiler. De er ganske fine, synes nå jeg.

 

Men: Dette er da vel ikke bekreftet av Motorola? Burde ikke da denne nyheten være under "Rykter og spekulasjoner"? Etter å ha lest artikkelen sitter jeg med et inntrykk om at jeg ikke vet om det er et rykte eller offisielt.

Lenke til kommentar

Lekte meg litt med artikkelbildet, og fant ut at den er omtrent 96 mm høy, altså nesten 10 cm ;)

 

Bind en snor i den, fest en hale på den og vips! Du har en drage :p

 

Til prisen 260,- er det ikke mye å forvente av denne telefonen

Blir vel tilnærmet lik 3200 :)

 

Den var jo en slager... :p

Lenke til kommentar
Det MÅ vel være en skrivefeil? De kan ikke ta 200 kr for noe slikt uten å få det dekket inn på et vis vel?

Det sies noe om at den skal lanseres over hele verden, noe som inkluderer søramerika, asia, og afrika. Dette kan tyde på en svært billig telefon og dermed riktig pris. Hittil har jeg bare sett "scalpel" fra siden. For alt jeg vet kan den mangle skjerm og dermed være ekstremt simpelt utstyrt. Eller den kan ha en bitteliten sort-hvitt skjerm som kapt er brukbar til tekstmeldinger. Jeg tror muligens det kan være årsaken til den lave prisen.

 

Hvis den har skikkelig skjerm og OK funksjoner og spesifikasjoner så tror jeg det mangler en null i prisen.

Lenke til kommentar
Det MÅ vel være en skrivefeil? De kan ikke ta 200 kr for noe slikt uten å få det dekket inn på et vis vel?

Det sies noe om at den skal lanseres over hele verden, noe som inkluderer søramerika, asia, og afrika. Dette kan tyde på en svært billig telefon og dermed riktig pris. Hittil har jeg bare sett "scalpel" fra siden. For alt jeg vet kan den mangle skjerm og dermed være ekstremt simpelt utstyrt. Eller den kan ha en bitteliten sort-hvitt skjerm som kapt er brukbar til tekstmeldinger. Jeg tror muligens det kan være årsaken til den lave prisen.

 

Hvis den har skikkelig skjerm og OK funksjoner og spesifikasjoner så tror jeg det mangler en null i prisen.

mhm, må nok være en liten svart-hvittskjerm der ja, en telefon uten skjerm er vel litt håpløst? selv om jeg har sett en slik hos elkjøp eller noe (mobilen skulle vistnok være lettere å bruke, antar sms etc var borte :/)

Lenke til kommentar
Ønsker ikke å ta gleden fra noen, men det høres ut som om det er for godt til å være sant. Jeg tror at enten så er mobilen delvis oppspinn eller så er det en del fakta vi ikke har fått på boret. Bare tenk på at et offisielt batteri til en sånn telefon sikkert hadde ligget på 260 kr.

Helt enig.

 

Så lenge dette bare er et villt rykte tar jeg ikke gleden på forskudd.

Lenke til kommentar

Fy fader, som jeg digger sånt! Dog heter vel den dere (og mange andre) kaller "SLVR" "SLIVR" (som i sliver). Mulig jeg tar feil, men det står det på bildet, og også mange andre steder på nettet.

 

EDIT: mulig det er motsatt også ;)

Endret av mack_
Lenke til kommentar

Ikke for å virke som en petimeter her nå (noe jeg sikkert gjør uansett... ;) ), men det er ikke noe som heter halvparten så tynn.

 

Dette vil si at den er nesten halvparten så tynn som selskapets designsuksess RAZR.

 

Halvparten så tykk derimot :)

 

Som de fleste andre her så kommer jeg nok til å investere i en snn jeg også hvis den koster 500,- eller mindre ved slipp. Genial festtelefon. Tar lite plass og er grei å kjøpe på ny hvis den ikke tåler bruken. ;)

 

-KJ

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...