Gå til innhold

Ring fra skyene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og i USA har kabinpersonalet stemt nei til et slikt tilbud. De mente det ble mye forstyrrelser og problemer med folk som snakket høyt og irriterte andre kunder. En veldig god og forståelig grunn. Selv hadde jeg ikke sagt nei til å hatt mulighet for å sende/motta SMS.

Lenke til kommentar

Fint at det blir lovlig å trygt :)

 

Selv har jeg ikke fløyet siden jeg var 2 år, så dette problemet har aldri berørt meg :p

 

Aner ikke hvordan det er på et fly, men det ser ut som et tog med setebelter, og da kan det være veldig irriterende om folk snakker i mobilen hele tida

 

Om systemet blir tatt i bruk bare for Business-klassen blir det vel som en vanlig dag på kontoret ;)

Lenke til kommentar

Jeg flyer relativt mye, og tanken på at folk skal kunne preike i mobilen ved siden av meg er pyton. Særlig på lengre flvninger , f.eks transatlantsike og interkontinentale. Leste at systemet skal kunne skrus på / av. Et alternativ er da å ha løsning skrudd på innenfor en kort periode hvor folk kan ta telefoner om det er nødvendig.

 

I dag finnes det jo telefoner i armlenene på enkelte fly..

 

Forøvrig har da SAS Braathens Aribus. De benytter jo Aribus 340 mellom Køben og N.Y , og Airbus 320 ut fra København til sør-europeiske destinasjoner.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...