Gå til innhold

Forstår ikke Chess-kjøp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forhenværende eier av Chess, Idar Vollvik, har vært kjent for sine mange PR-stunt de siste årene, og har fått uttalige avisoppslag på bakgrunn av fantasifulle krumspring. Blant annet har han kjøpt spillere for fotballaget Brann, reddet krokodiller og betalt i dyre dommer for at Kurt Nilsen skulle holde konsert på stadion.

Chess-millionærer er ikke som andre millionærer :)

 

Ut ifra det som står i artikkelen virker det som at prisen for Chess var relativt høy ja. Om det likevel kan føre til både mindre inntekt hos Telenor og økt innekt hos Chess og Netcom kan det muligens ikke være så ille likevel. Tror i hvert fall at TeliaSonera ikke gjorde dette uten grunn.

 

Er i hvert fall mye spennende som skjer på dette området nå :)

Lenke til kommentar
Forhenværende eier av Chess, Idar Vollvik, har vært kjent for sine mange PR-stunt de siste årene, og har fått uttalige avisoppslag på bakgrunn av fantasifulle krumspring. Blant annet har han kjøpt spillere for fotballaget Brann, reddet krokodiller og betalt i dyre dommer for at Kurt Nilsen skulle holde konsert på stadion.

Chess-millionærer er ikke som andre millionærer :)

WoRd! :w00t: :!:

 

Synes prisen for Chess var ufattelig dyr :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Sier noe om at Idar Vollvik liker å glede folk :p

Og seg selv. Lurer på hvordan i all verden han klarte å få så sykt mye penger for et så lite selskap. Var kjøpern desperat eller noe?

Er jo snakk om ufattelige pengemengder her.

 

Ganske utrolig å ha så mange krav (chess skal bestå, gjøre som før og være som før, bare nye eiere) til en så syk pris :p

Lurer på hva prisen hadde vært om de kravene ikke var der...

 

Har btw Chess Kontant...

Lenke til kommentar

For det første;

Har du en Volvo 242 som bare er ti år gammel, så kan det godt hende at du klarer å få 1 mill for den, da det må være en prototype av ett eller annet slag. :roll:

 

For det andre;

Er det noen som egentlig er overrasket av oppkjøpet (vist vi ser vekk fra prisen da, som muligens er litt over kanten for å forklares som spinnvill)

Lenke til kommentar
Det har blitt anslått at Telenor kan komme til å tape så mye som 800 millioner årlig på at Chess- og Sense-kundene nå går over til NetComs nett.

 

Syk pris...

 

Men å løpe rundt å lete etter netcom dekning blir ikke særlig aktuelt... :thumbdown:

 

Da blir det bytting, også jeg som var så fornøyd med Chess..

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Men å løpe rundt å lete etter netcom dekning blir ikke særlig aktuelt... :thumbdown:

 

Da blir det bytting, også jeg som var så fornøyd med Chess..

Netcom har da bra dekning de. Like bra som telenor hvis ikke jeg husker feil.

Nei...

Jeg har netcomdekning og er på fjellferie hver sommer.

Hadde ikke dekning på store deler av hardangervidda i fjor.

Men min venn med telenor hadde...

 

Telenor har, så vidt jeg vet, dekning over hele landet, mens netcom mangler enkelte fjellområder og kystområder? Eller var det noe annet...

Lenke til kommentar
Det har blitt anslått at Telenor kan komme til å tape så mye som 800 millioner årlig på at Chess- og Sense-kundene nå går over til NetComs nett.

 

Syk pris...

 

Men å løpe rundt å lete etter netcom dekning blir ikke særlig aktuelt... :thumbdown:

 

Da blir det bytting, også jeg som var så fornøyd med Chess..

Snakket med Chess i går! De kunne fortelle at de kunder som i dag har Telenor dekning vil kunne fortsette å ha det. Chess kunne også fortelle at de kundene som i fremtiden vil ha Telenor dekning vil få det.

Som Chess sa så er mottoet til Chess å ha flest mulig fornøyde kunder og da må dem fortsette å tilby Telenor dekning. GLIMRENDE spør du meg :w00t:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...