Gå til innhold

Mobilene flyr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette skjedde faktisk med en kamerat av meg på 17. mai. Vi satt i bøtteseter i en "flyiallemuligeretningerinnrettning". Han hadde mobilen i baklomma når vi satte oss, men ikke når vi kom ut igjen. Så pass opp! Å sette seg på mobilen er ikke noen garanti for noe som helst.

Lenke til kommentar

Tja... spør du meg virker dette som et veldig reelt problem.

 

Alle har jo en mobiltelefon idag, og sjansen for at de fyker ut av buksa når man er opp ned og sidelengs er meget stor vil jeg si. Min mobil faller isåfall ut av buksa bare jeg sitter litt for henslengt i en stol...

 

Synes det er rart at ingen er drept av flyvende mobiler enda. Det kommer i hvert fall til å skje! Bare spørsmål om tid før noen blir skikkelig skadet eller drept. Kommer til å få mange sånne ulykker fremover!

 

Så watch out - inntil det blir forbud å ha med seg mobiler ombord på slike attraksjoner! (Det kommer nok en løsning på problemet - f.eks. forbud...)

Lenke til kommentar

genialt bilde dere hadde funnet ;)

 

og det beste stedet å oppbevare en mobil er i en lomme som kan lukkes, enten med glidelås eller med knapp (sistnevnte bør helst ha solid tråd som holder knappen eller lignende). å bare legge den i lomma, selv på ei trang dongribukse ber om bråk. har selv opplevd å legge igjen lommeboka i en slik stol fordi den ble presset ut av baklomma...

Lenke til kommentar
Hvis jeg noen gang skulle fått en mobil i hode, burde det vært en god mobil. Har ikke lyst å dødd av en Nokia 3310 :eek:

Du må tenke på æren.

Er ikke det samme å bli truffen av en 3310 som en P910i f.eks. (!!). :ermm:

 

 

:p

Jeg vet ikke helt om man dør av og få en mobil i hodet ;)

 

Det regner ikke akkuratt mobiler heller :tease:

Lenke til kommentar

Vel.. Tror sjansen er større for å dø av enkelte mobiler, men de som er så store at de utgjør en stor fare er vel så store at de ikke faller ut av lommer :p

 

Ellers så er de så dyre at man rett og slett ikke tar dem med på tivoli (tenker på mobiler som 9500 og sånn) ;)

 

EDIT: eller så er de så gamle at man tar dem med bare for å kaste dem utfor :p

Endret av Hippie-Erlend
Lenke til kommentar

ganske enig i det. det er nok stor sjanse for at det kunne komme til å drepe noen, ja.

spesielt med tanke på at det nesten var en som døde engang etter å ha fått en euro (eller hva det var) i hodet som noen hadde kastet ut fra eiffel tornet i paris. greit nok at det er litt forskjell i høyden og sånt, men det er jo forskjell i størrelsen også, da :p

Lenke til kommentar

og kansje også hastigheten...

 

aner ikke helt hvor høy hastighet en euro kan få ved å falle fra toppen av eiffeltårnet (går ikke rundt med tallene og formelene i hodet) men hadde trodd at en mobil fort kan komme opp i høyere hastighet i det den blir slynget ut fra en tivolimaskin...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...