Gå til innhold

SiN 2 utgis via Steam (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja dette er jo fullt mulig er gode nyheter. Selvom det ikke er noe spesielt rart SiN kom i skyggen av HalfLife, for det var ikke akkurat noe varighet i det spillet utover første gangen man pløyde gjennom det. Syntes egentlig ikke det var noe moro heller minns jeg og huske. Kjedelig gameplay og totalt uinteressant historie.

 

Men en steam-distribuert oppfølger basert på en modifisert versjon av Source-motoren høres jo sånn i utgangspunktet interessant ut da. Men jeg tviler på jeg vil taste inn noe kredittkortkode for å få lastet det ned. Det var greit med HL2, men om jeg går den veien med flere spill vet jeg ikke. Det virker så veldig "warez" å laste ned et spill, jeg liker esken og manualen jeg - når jeg først skal betale noe for det mener jeg.

 

MEN - blir det bra kan det hende jeg må spise de ordene der. Det skal uansett bli spennende å se hvorvidt dette stemmer eller ikke. Alle nye spill basert på sourcemotoren er jo vært en titt iallefall.

 

Me får sjå ... venter ikke akkurat i hoppende spenning.

Men det finner man ut når man finner det ut.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig, Steam, argh, forbanna system. Gleder meg til dette spillet, men om det skal bli akkurat med samme steam problemer så tror jeg ikke jeg kommer til å investere i det, har faktisk ikke DSL heller.

 

Håper bare det kommer fysisk på DVD etter vært. Steam er no forbanna piss i mine øyner.

Lenke til kommentar

For de/den som lurer på hva Sin står for, så er det en hemmelig ond organisasjon som prøver å ta over verden. Det er ikke en forkortelse.

 

BTW: SOm jeg nevnte i en annen tråd så har jeg relativt positivt syn på at det slippes ut på Steam, siden Steam har begynt å tatt seg opp ganske mye de siste 12 månedene.

 

Men jeg synes nå det hadde vært greit å fått spilet på plate også, da jeg ikke er helt begeistret over ting som bare "er der" uten å ha noen fysisk form.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig, Steam, argh, forbanna system. Gleder meg til dette spillet, men om det skal bli akkurat med samme steam problemer så tror jeg ikke jeg kommer til å investere i det, har faktisk ikke DSL heller.

 

Håper bare det kommer fysisk på DVD etter vært. Steam er no forbanna piss i mine øyner.

Er ikke helt enig i at Steam er noe piss, men for deg som ikke har bredbånd skjønner jeg det veldig godt. Synes det er ganske dårlig at man MÅ ha tilgang til Internett for å kunne installere og spille det. Kjedelig for de som ikke har nettilgang/ISDN. Skulle heller vært sånn at man kunne installere det uten Steam med singleplayer, men at du trengte Steam for multiplayer eller noe.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig, Steam, argh, forbanna system. Gleder meg til dette spillet, men om det skal bli akkurat med samme steam problemer så tror jeg ikke jeg kommer til å investere i det, har faktisk ikke DSL heller.

 

Håper bare det kommer fysisk på DVD etter vært. Steam er no forbanna piss i mine øyner.

Er ikke helt enig i at Steam er noe piss, men for deg som ikke har bredbånd skjønner jeg det veldig godt. Synes det er ganske dårlig at man MÅ ha tilgang til Internett for å kunne installere og spille det. Kjedelig for de som ikke har nettilgang/ISDN. Skulle heller vært sånn at man kunne installere det uten Steam med singleplayer, men at du trengte Steam for multiplayer eller noe.

Hadde ikke gjort meg noe vis de brukte steam som platform for MP delen, og slik som Half-Life 2, til nød på singeplayer delen, men at man trenger steam for å overhode få laste ned spillet irriterer meg. Jeg, som sitter på ISDN, må enten komme meg til en DSL kobling eller vente dritlegen for å få tak i spillet. Skulle heller ha vært slik at de uten Steam kunne få kjøpt det, Via steam, men ha option for å få det tilsendt på plate til en litt høyere pris da.

 

Men men, SIN2 skal jeg ha, så må vel bare komme meg på en DSL kobling når det kommer.

Lenke til kommentar
[iC' date=05/07/2005 : 17:07] Voldsomt som du er ivrig på Sin2 da, Bear! :p

Har du spilt 1'ern?

Yup, har spillet SiN og er fremdeles pist over at dama stakk av. Pokker at hun klarte å forføre Blade slik i slutten. Er derfor jeg vil ha spillet. Er ikke pent å knerte en dame men Elexis har jeg lyst til å knerte :p

 

Tror hvor i pokker jeg har gjort av plata, fikk nå lyst å spille gjennom det igjen. Tid for en dukkert i rotskuffa.

Lenke til kommentar
[iC,05/07/2005 : 17:07] Voldsomt som du er ivrig på Sin2 da, Bear! :p

Har du spilt 1'ern?

Yup, har spillet SiN og er fremdeles pist over at dama stakk av. Pokker at hun klarte å forføre Blade slik i slutten. Er derfor jeg vil ha spillet. Er ikke pent å knerte en dame men Elexis har jeg lyst til å knerte :p

 

Tror hvor i pokker jeg har gjort av plata, fikk nå lyst å spille gjennom det igjen. Tid for en dukkert i rotskuffa.

Hehe, CJ var jo også konge da, med en del morsomme replikker.

Ble forresten også forbanna du hun stakk av mens du måtte slåsse mot den store stygge jævelen som sisteboss

Husker ikke hvordan han så ut eller noe, men jeg husker at han var stor og stygg - og at han var en jævel.

Han var vel en slags Kyborg, var han ikke?

 

Anyways, gleder meg til å endelig få drept Elexis i 2'ern (dog noe sier meg at hun slipper unna nå også :ermm: ).

 

Har forøvrig positivt syn til at det lanseres over Steam. Greit nok at de med bredbånd ikke får det (skjønner ikke helt hvorfor de BARE lanserer det over Steam. De må da tjene dårligere slik? :hmm: ), men Steam begynner å bli fint, det nå.

Eneste minus for meg må vel være at om spillet får store forventninger og at mange folk får vite om det, vil nok Steam knekke helt sammen på lanseringsdato, og hver person vil vel få noe sånn som 4kb/sec. :(

Lenke til kommentar

CJ er kul, har en del kule fraser som passer inn der de skal. Synd at spillet ikke fikk samme oppstyr som Half-Life fikk for det fortjener det virkelig. Bar story, bra grafikk og meget god lyd gjør SiN til en fin opplevelse på høyde med Half-Life.

 

Siste bossen var vel et av hennes mest diabolske forsøk, med en blanding av kyborg og menneske. Husker i alle fall sagbladene fra den kisen.

 

Håper at Elexis får seg en har omgang i neste spill. Irriterende at hun stakk av. Men kan jo ikke helt gi skylden på stakkars Blade. Dama er jo litt pen da (ikke helt min type dog).

 

Greit nok at de med bredbånd ikke får det

 

Er det bare meg eller gir den setningen lite eller ingen mening :p

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Var anime-filmen kanon-bra? :ohmy:

Jeg har ikke sett den, men med en gang jeg hørte om den, begynte jeg å snuse litt rundt omkring. Jeg sjekka også på IMDB men der hadde den bare fått dårlig kritikk! (dog ikke så mange som hadde stemt).

 

Anyways: Kan forklare storyen litt her:

Det hele starter vel med et nok så uskyldig bankran (tror det er en bank, det er i allefall en gjeng med slemminger som stormer en bygning), og HARDCORPS, en anti-terror organisasjon (med Blade i spissen) må sette en stopper for det (aka. drepe alle slemmingene).

Etter dette ikke-vellykkede ranet, begynner det å vise seg at det er noe mye større i gjære enn bare et lite bankran.

Ettersom Blade slåsser seg gjennom alle de varierte oppdragene, viser det seg at det er en meget ond dame bak det hele, Elexis, som har fått noen forskere til å fremstille et farlig virus som muterer mennesker.

Med dette har hun tenkt å lage en hær av stygginger som skal ta over verden.

 

Det kan være utrolig mange feil her, men jeg mener at dette er noen lunde rett.

Egentlig er jeg litt "stolt" siden jeg har klart å huske så mye (manga, MANGE år siden jeg spilte det). :)

 

BTW: Er det avslørt noe mer om historien til Sin 2?

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...