Gå til innhold

MSI NX7800GTX


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bare ett enkelt spørsmål,er det ikke på tide å droppe alle sidene med tester der det står ca noe sånt som "cpuen er flaskehals",hva med bare å droppe dem å skru opp kvaliteten med en gang?alle som bruker så amsse penger på ett skjermkort vil vel ha aa/af på uansett,og de aller fleste er oppegående nok til å se at når man har en sånn ytelse som man får med 7800gtx med aa/af aktivert,så funker det flott uten også

 

Dette innlegget er ikke skrevet av Zaico?!? Kanskje en ide å begynne å logge seg av når man går fra jobben!

Endret av zaico
Lenke til kommentar

Blir ikke akkurat imponert over dette. Kortet yter bra.. for all del, men jeg hadde ventet mer. Blir spennende å se hva kortet yter i forhold til ATI's kommende kort og hvordan det kjører spill basert på UE3 (UT2007)

 

[EDIT] bra ytelse på 3Dmark05..

Endret av idos
Lenke til kommentar

uff synes dere kunne teste skjermkort på skikkelig plattform som nforce 4ultra og minimum en 4000+ , en p4 blir for svak til test.

Flere av testene er lave, f eks cs source testen og ut 2004.

noen overklokking på kortet kunne vært kjekt å sett også.

testen her er bare tull :no:

Endret av lordsmygen
Lenke til kommentar
Alle som spiller mye krevende spill og har et kraftig system bør vurdere et GeForce 7800 GTX-kort. Helst bør man ha en av de kraftigste Athlon 64- eller Dothan-prosessorene for å kunne gi kortet skikkelig med luft under vingene. For akkurat det er det ikke tvil om at kortet fortjener!

 

Fixed.

Lenke til kommentar

Som CPU-test er artiklen grei nok. Kunne hatt med CPUmark, Cinebench, science mark osv også da.

 

 

Kortet er litt lengre enn vi er vant til, men det skyldes først og fremst at kjøleribben er større enn før.

 

Stemmer. Det er helt vanlig at kjøleløsningene blir laget først, så designer de selve skjermkortet etter den.

Lenke til kommentar

Dessverre er det sånn at maskinen vi bruker til test av skjermkort begynner å nærme seg pensjonsalder.

Den vil forhåpentligvis bli oppdatert til høsten.

 

Men vi må nesten kommentere der hvor CPU blir en skikkelig flaskehals,

dette da vi hadde fått høre det hvis vi ikke hadde gjort det.

Enkelte vil vel også lure på om kortet er verdt pengene hvis de ikke sitter med den raskeste CPU selv.

 

Alt i alt er det ikke tvil om at kortet er av de raskeste kort på markedet i dag, men resultatene for dette syns faktisk ikke før du spiller i 1600x1200 med AA og AF på max.

 

En god CRT eller min. en 20" LCD av god kvalitet er et must med et sånt kort.

 

mvh,

 

Kristian

Lenke til kommentar
Så får vi samme tendensen her som i UT200. Når vi skrur på krevende effekter begynner ting å skje. MSI-kortet klatrer, og presterer best ytelse i 1600x1200.

 

Kor blei det av rettskrivinga?

Eller er UT200 eit nytt spel eg ikkje har fått med meg endå?

Å herregud, spar meg da mann.. INGEN bryr seg, og du var ikke morsom nå. Alle vet da hva han mener, det mangler bare et tall. Dette kan knapt nok kalles feilskriving, iom. at det ikke er noe gramatisk feil.

 

Men så skriver jo du også på nynorsk da, og man vet jo hvor håpløse dere er med språk.. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...