Gå til innhold

Nokia N90 blir forsinket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

N90 vil få femmere og seksere over hele linja. Den vil få minus siden den ikke bare er stor, men også klumpete. Spesielt kameradelen er klumpete, samtidig som den virker som et potensiell svakt ledd i mobilen da den er en "løs" del.

I sammenligning med K750i vil den ikke knuse motstanderen, men bildene som N90 tar vil utvilsomt ha bedre fargegjengivelse og eksponering. Når det gjelder video-funksjonen er N90 overlegen.

 

Den vil 6 på skjerm og kanskje også menyer (oppdatert series 60). Kamera og video vil score full pott siden N90 vil være ledende på dette feltet når den kommer. Noen kommer til å syntes at det er dumt at kamera kun kan brukes når skjermen er rotert. Kamera slår seg nemlig på automatisk når skjermen roteres, det er en logisk løsning men mange vil mislike den. Ytterskjermen gjør akkurat det den skal.

 

Lyden på mp3 vil score høyt og at den angivelig støtter BT-stereo gjør at man kan bruke trådløse headsett - en sekser til. Prisen trekker litt ned, men tross alt er dette en mobil som har "alt", og den er ment for semi-proff segmentet.

 

Denne "omtalen" er basert på at jeg lekte med N90 i 20 minutter på elektrofil. Og har jeg lyst på den?.....JA :)

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar
N90 vil få femmere og seksere over hele linja. Den vil få minus siden den ikke bare er stor, men også klumpete. Spesielt kameradelen er klumpete, samtidig som den virker som et potensiell svakt ledd i mobilen da den er en "løs" del.

I sammenligning med K750i vil den ikke knuse motstanderen, men bildene som N90 tar vil utvilsomt ha bedre fargegjengivelse og eksponering. Når det gjelder video-funksjonen er N90 overlegen.

 

Den vil 6 på skjerm og kanskje også menyer (oppdatert series 60). Kamera og video vil score full pott siden N90 vil være ledende på dette feltet når den kommer. Noen kommer til å syntes at det er dumt at kamera kun kan brukes når skjermen er rotert. Kamera slår seg nemlig på automatisk når skjermen roteres, det er en logisk løsning men mange vil mislike den. Ytterskjermen gjør akkurat det den skal.

 

Lyden på mp3 vil score høyt og at den angivelig støtter BT-stereo gjør at man kan bruke trådløse headsett - en sekser til. Prisen trekker litt ned, men tross alt er dette en mobil som har "alt", og den er ment for semi-proff segmentet.

 

Denne "omtalen" er basert på at jeg lekte med N90 i 20 minutter på elektrofil. Og har jeg lyst på den?.....JA :)

Helt enig med deg, det er det samma intrykket jeg fikk etter å ha lekt med den:)

Lenke til kommentar

Tilomed jeg som syntes min S700i er passe stor, syntes N90 var i overkant, mye på grunn av kameradelen. Også syntes jeg skjermen kunne vært fysisk større siden det er plass til det.

 

Men jeg godtar at såpass bra leketøy har litt størrelse, leketøyet skal jo med tiden erstatte et vanlig digitalkamera, så plassbesparelsen er uansett fordelaktig. Jeg har store hender, så meg passer det bra.

Lenke til kommentar

Kjøss meg, enda lengre å vente..jaja, en får vel bare smøre seg.

 

Men det måtte jo komme noe siden mobilen ikke er kommet ennå.

Er vel ikke sikkert at de "forbedrer" den heller. Kanskje de bare er på etterskudd, og bruker det som er unnskyldning?

Endret av Batair
Lenke til kommentar

Det som gjør at jeg ikke engang vurderer N90 men istedet ønsker K750i er taletiden... Den er 3 timer som sier meg at aktiv bruk av telefonen, og med S60 og symbian så legger jo telefonen opp til det, så må den lades nesten hver dag. Så i mine øyne ihvertfall er 3t altfor lite og det er vel via GSM ikke 3G som gjerne spiser mer batteri.

Men den ser ganske kul ut da, det skal den ha :)

 

Cobos

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...