Gå til innhold

Mini-WLAN på vei?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette så jo veldig bra ut. Da blir det enklere å bygge på funksjonalitet uten å ødelegge størrelsen.

 

En av fordelene med denne teknologien er at man kan bære med seg ekstra funksjonalitet i lommen uten problemer,

Er litt uenig i dette. På en S100 jeg prøvde med WLAN-sdio kort sto kortet langt ut av mobilen, og jeg ville vært _veldig_ tvilsom til å legge mobilen i lommen med kortet i med tanke på at kortet kan knekke.

Lenke til kommentar

Et så litet LAN kort er jo kjempebra da. Se bare på feks Qtek 8010, den har jo mini SD, og trådløs dataoverføring var jo et stort savn. Eller så kan den sikkert brukes på mange av nokia telefonene. Det går jo fint på mange av dem å bruke SD i MMC porten. :love::love: Ååååååååååå nå fikk jeg lyst på Qtek 8010 :love:

Lenke til kommentar
Eller så kan den sikkert brukes på mange av nokia telefonene. Det går jo fint på mange av dem å bruke SD i MMC porten.

 

Nei. SD og SDIO er egentlig to forskjellige ting. MMC er en tredje ting. En enhet med bare MMC slot støtter ikke SDIO kort og vanligvis heller ikke vanlige SD kort.

 

Christian...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...