Gå til innhold

TEST: Raptor Gaming M2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så litt skummel ut den musa der, minner litt som den belkin musa (med kule)

Bra test osv. :)

 

syntes det ligner på en kryssning mellom logitech dual optical og intelli 3.0, sykt..

 

angående knappene, ville tro en del folk liker å ha litt "klikkete" knapper.

Lenke til kommentar

Jeg syns det er de negative sidene med produkter som er mest interessant.

 

Jeg mener at Razer Diamonback kom før MX518, som har on-the-fly sensitivitet, med razoren har du 10 steps mot MX518s 5, og du kan programmere hvilken knapp du vil til å aktivere onthefly funksjonen som styres med scrollhjulet.

 

Jeg synes det er litt dumt at anmeldere kommer trekkende med MX518 (uten å engang nevne Razer) når de snakker om onthefly sensitivitet når Razer var først ute med det, og har en etter min mening, bedre løsning på det.

Lenke til kommentar
Jeg synes det er litt dumt at anmeldere kommer trekkende med MX518 (uten å engang nevne Razer) når de snakker om onthefly sensitivitet når Razer var først ute med det, og har en etter min mening, bedre løsning på det.

Du mener at den driverbaserte endringen av sensitivitet hos Razer kan sammenlignes med hardware-DPI-skifte i MX518 og Raptor M2?

Lenke til kommentar
*sukk* hvorfor spør de ikke gamerene før de faktisk lager en mus..?

 

Microsoft intelli 3.0 - den eneste perfekte gamermusen :thumbup:

Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 - den mest oppskrytte musa noen sinne :thumbup:

 

Fikk nettopp en herlig pakke i posten med q-pad og razer plasma (etter at diamondbacken blei herpa pga missbruk gikk jeg tilbake til i.e 3.0 i 1 mnd)

 

Razer Plasma FTW! <3

Lenke til kommentar

Bråkete knapper og kun for høyrehendte er ikke særlig gode argumenter mot. Driverne vil nok også bli fikset. RaZer's drivere sugde jo noe værre da de først kom ut, og nå er de helt greie. Synes det virker som om anmelder ikke gir musa en sjangse. Nå tviler jeg på at Raptor-Gaming er like store som Logitech, eller har like mange ansatte eller holdt på like lenge. Vet de har holdt på en stund, men allikevel.

 

Mener testen skulle være mer positiv.

Lenke til kommentar

Er ikke det Raptor-firmaet et underfirma av Terratec som har blitt skilt ut eller noe? For de hadde jo noe razer-greier, såvidt jeg husker i forbindelse med en overgangsperiode der razer selv slet økonomisk. Jeg har i alle fall en Terratec M;ystify Mamba mus, og den er ikke noe bra. Har derfor gått over til billigste optiske musen fra microsoft. Funker fint det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...