Gå til innhold

Bilder fra Pro Evolution Soccer 5 (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Teite kommentatorer og altfor arkadeaktig fotball-spill med choppy og urealistiske bevegelser? Nei takk... Holder meg til EA

 

Urealistiske bevegelser? PES er 1000000000000 ganger bedre enn EA.. Alt EA tenker på er grafikk og alt dritt der merk ord KVALITET.. PES er min helt og tar fokus på kvantitet.. kvantitet er best og bare best

 

men det er jo smak og behag.. Dere som velger EA, synes allerede synd på dere jeg :w00t:

 

 

 

Mvh André

Endret av andre_goaaal
Lenke til kommentar

Urealistiske bevegelser? PES er 1000000000000 ganger bedre enn EA.. Alt EA tenker på er grafikk og alt dritt der merk ord KVALITET.. PES er min helt og tar fokus på kvantitet.. kvantitet er best og bare best

 

men det er jo smak og behag.. Dere som velger EA, synes allerede synd på dere jeg  :w00t:

 

 

 

Mvh André

Misforstod eg deg, eller var du ute etter kvantitet og ikkje kvalitet? :dontgetit: Ville sjølv satsa på kvalitet! :p

Endret av Brighto
Lenke til kommentar

Urealistiske bevegelser? PES er 1000000000000 ganger bedre enn EA.. Alt EA tenker på er grafikk og alt dritt der merk ord KVALITET.. PES er min helt og tar fokus på kvantitet.. kvantitet er best og bare best

 

men det er jo smak og behag.. Dere som velger EA, synes allerede synd på dere jeg  :w00t:

 

 

 

Mvh André

Misforstod eg deg, eller var du ute etter kvantitet og ikkje kvalitet? :dontgetit: Ville sjølv satsa på kvalitet! :p

Hehe, vel du tok munnen ut av ordene mine (eller var det omvendt?:p)...

 

Jeg satser på kvalitet foran kvantiet ja, og om folk vil syns synd i meg pga det, vel da får det nå bare være... :)

Lenke til kommentar
Teite kommentatorer og altfor arkadeaktig fotball-spill med choppy og urealistiske bevegelser? Nei takk... Holder meg til EA

 

Urealistiske bevegelser? PES er 1000000000000 ganger bedre enn EA.. Alt EA tenker på er grafikk og alt dritt der merk ord KVALITET.. PES er min helt og tar fokus på kvantitet.. kvantitet er best og bare best

 

men det er jo smak og behag.. Dere som velger EA, synes allerede synd på dere jeg :w00t:

 

 

 

Mvh André

Fint at jeg får litt medlidenhet, men det er vel for tidlig å si hvem som vinner den neste store "fotballkampen" på det nåværende tidspunkt? Jeg vet at man vil få se store spilltekniske forandringer i FIFA 06, og jeg kan ikke si annet at det blir svært spennende å være fotballentusiast i tiden som kommer.

 

Den som venter får se. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...