Gå til innhold

Nvidia senker prisene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prisene vil alltid falle når det kommer nye produkter. Dog syns jeg ikke det er merkelig at de selger langt mindre enheter nå enn før.

 

I Norge sysn vi et skjermkort til 4k er drit dyrt, tenk deg da hvordan dette oppfattes i resten av verden. Norges barn er som kjent bortskjemt og kommer fra rike hjem, sett ut fra en verdensmålestokk.

 

Dog håper jeg at hardware blir så billig, slik at man ikke må spare i to år før man kan oppgradere igjen.

Lenke til kommentar
hva har blitt billigere?

Kan ikke si jeg ser at skjermkortene har blitt så ekstremt mye billigere.

Det er selve grafikkprosessorene fra Nvidia og ut til skjermkortprodusentene som har blitt billigere. Som sluttbruker vil du ikke se noen umiddelbar prisnedsettelse hos nettbutikkene, dette vil ta lenger tid.

Lenke til kommentar

Jeg ser 6200TC ble satt ned 15$, men hva var førprisen og hva blir da den prosentvise reduksjonen?

 

Jeg ser fra linken til digitimes at 6600 reduseres med 5$, og MX4000 med bagatellmessige 1-2$.

 

Jeg regner med de rydder plass til nye lavprismodeller fra 7xxx-serien.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...