Gå til innhold

NetCom åpner for 3G-mobiler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor har amobil.no skrevet at det bare gjelder noen 6680-mobiler? Jeg bestilte jommen USIM-kort til Nokia 6630 i dag. (Netcom-mannen visste hva slags mobil jeg har)

Fordi amobil ikke helt har fått med seg at man kan bestille kort til sin eksisterende telefon, om man ønsker det.

 

Mer riktig info kan du finne her

Lenke til kommentar
Det blir litt for mye NetCom "reklame" i denne artikkelen!

 

Les denne UMTS testen:

 

http://www.dinside.no/php/art.php?id=214300&=katnav

 

Konklusjon

Telenors løsning hadde best og mest stabil dekning og høyest hastighet.

De skrev vel at nettet var ustabilet? Og netcom har da vitterlig dekt en større del av landet, men det kommer ikke så godt fram av å teste steder der begge har dekning.

 

AtW

Lenke til kommentar
Hvorfor har amobil.no skrevet at det bare gjelder noen 6680-mobiler? Jeg bestilte jommen USIM-kort til Nokia 6630 i dag. (Netcom-mannen visste hva slags mobil jeg har)

Ser at jeg har litt uheldig formulering i artikkelen her, skal få ordnet det opp snarest. Det som var meningen å få frem var at NetCom kun *lansererer et utvalg 6680-telefoner for nettet sitt*. Dette hindrer ikke i å bruke andre 3G-telefoner.

Lenke til kommentar
Det blir litt for mye NetCom "reklame" i denne artikkelen!

 

Les denne UMTS testen:

 

http://www.dinside.no/php/art.php?id=214300&=katnav

 

Konklusjon

Telenors løsning hadde best og mest stabil dekning og høyest hastighet.

De skrev vel at nettet var ustabilet? Og netcom har da vitterlig dekt en større del av landet, men det kommer ikke så godt fram av å teste steder der begge har dekning.

 

AtW

Nettet er fremdeles ustabilt, ja. Det er derfor de lanserer det så forsiktig nå i begynnelsen (eller forsåvidt helt siden de åpnet 3G for datakort)

 

Ikke før de har fått det 100% stabilt skal de slippe folket løs totalt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...