Gå til innhold

Vin Diesel som Agent 47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om de så mye som krummer et hår på agent 47's hode (jada jada.. ser ironien) blir det boikott. 47 er den eneste som kan være hovedpersonen i sitt eget spill, og om han skal gå fra å være den bleike, skalla drapsmaskinen han er nå til å være vin diesel (solbriller, store muskler, teite kommentarer) burde noen virkelig legge merke til at det er noe galt i spillverdenen.

 

Skal vi kanskje la Tom Cruise være Link? Bruce Willis ville jo passet direkte inn som master chief i Halo 3. Eller hva med Clint Eastwood som archmage i det kommende Elder scrolls spillet?

Lenke til kommentar

:no:

 

Dermed ser det ut til at tilhengere av serien snart må venne seg til at den populære leiemorderen får nytt ansikt og stemme.

det er gale nok vist dei lar han spele mr 47 i filmen, men vist dei fjerner 47 for godt til fordel for vin diesel då blir det boikott.

Lenke til kommentar

Det er da ikke så galt.

jeg vil si at vin diesel er den skuespilleren som ligner mest på 47

men jeg tror de kommer til å kansje beholde samme type kommentarer og

få han til å gjøre om stemmen sin tli å bli mer lik 47

Endret av Grabby
Lenke til kommentar
Det er da ikke så galt.

det kan ikkje bli stort verre enn dette.

 

jeg vil si at vin diesel er den skuespilleren som ligner mest på 47

ehh, nei. han ligner da ikkje i det heile tatt.

 

 

men jeg tror de kommer til å kansje beholde samme type kommentarer og

få han til å gjøre om stemmen sin tli å bli mer lik 47

trur nok dessverre at vin diesel fortsatt vil vere vin diesel.

Lenke til kommentar

Alle som har spilt escape from butchers bay, vet at Vin Diesel faktisk gjør seg BEDRE i spill enn på film.. Men det er dog bare som Riddick...

 

 

Kane Hodder skulle spilt 47. Pluss at de skulle skrevet om historien slik at 47's yndlingsvåpen var en gammel machete. Pluss at han brukte hockeymaske.

 

 

Eller kanskje hun som spiller Kate i LOST skulle spille 47? Hun er ikke så lik, men søren klype hvor populær hun har blitt i det siste, hun hadde nok gjordt det til en kassasuksess.

Lenke til kommentar
Eller kanskje hun som spiller Kate i LOST skulle spille 47? Hun er ikke så lik, men søren klype hvor populær hun har blitt i det siste, hun hadde nok gjordt det til en kassasuksess.

Hun er ikke så lik? Hva i huleste mener du med det? Hun er jo en kvinne! Hvordan skal hun være lik da? :ohmy:

 

Uansett, nei for faen! Ingen damer skal spille 47! SÅ langt skal ikke den jævla kvinne-bølgen gå!

Lenke til kommentar

Er ingen Hitman fan selv, men jeg kan hvertfall si såpass at Vin Diesel overhodet ikke ligner på Agent47. Eneste likheten må vel være at de begge er menn.. :thumbdown:

Min oppfatning av Agent 47 er at han skal være hvit, litt tynn og anemisk, samt at han er skallet (merk skallet, ikke barbert slik som feks. Vin)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...