Gå til innhold

Battlefield 2 uspillbart med GeForce 4 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vist det er sånn at forbrukerenes maskinvare forhindrer spillutviklerene og lage spill med bedre grafikk, 3d osv, så syns jeg det er bra at de faser ut gamle kort på denne måten.

Jeg er ivertfall interesert å ha mest mulig "up to date" grafikk i spillene som blir lansert.

 

Noen er sikkert veldig uenige med meg, men dere kan kjøpe konsoll :p

Lenke til kommentar

det har kommet en mod nå som gjør at GF4 funker men den er veldig buggete har jeg hørt..

 

 

og 6600GT er offisielt godkjent regner jeg med det er bare at de glemte å skrive AGP i tillegg til PCI-E.

 

Beklager leste det nå og tok feil.

 

men det fungerer jo glimrende så hvorfor sier de ikke at de støtter det? og det er jo helt nytt og støtter PS 1.4. støtter vel PS3.0 og.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
6600GT er offisielt godkjent regner jeg med det er bare at de glemte å skrive AGP i tillegg til PCI-E.

Det kan godt hende 6600GT er støttet (og flere har rapporter om at 6600GT fungerer utmerket), men en Community Manager bekrefter på forumene at det ikke er støtte for AGP-versjonen av de rene 6600-brikkesettene. Hva dette betyr for spillopplevelsen, og om det også kan oppstå problemer med andre AGP-versjoner det ikke er støtte for, vites ikke.

Lenke til kommentar
Men å fase ut 6600/6600gt (agp) er da vannvittig....

De kortene er jo ***** bedre enn f.eks radeon 8500, som spillet faktisk støtter :hrm:

Kan støtte deg i den teorien da. Er det ikke EA som reklamerer mye for Nvidia også da? Rart at det da er 8500 som har støtte, og ikke disse "nye" til Nvidia.

Når det er sagt da, så var 8500 uber kortet ;)

Lenke til kommentar
det har kommet en mod nå som gjør at GF4 funker men den er veldig buggete har jeg hørt..

 

 

og 6600GT er offisielt godkjent regner jeg med det er bare at de glemte å skrive AGP i tillegg til PCI-E.

 

Beklager leste det nå og tok feil.

 

men det fungerer jo glimrende så hvorfor sier de ikke at de støtter det? og det er jo helt nytt og støtter PS 1.4. støtter vel PS3.0 og.

Støtter Shader Model 3.0, og det er vel det samme:

 

· 8 Pixels per clock

· CineFX 3.0

· PureVideo Technology

· UltraShadow II

· 64bit Texturefiltering

· 64bit Textureblending

· Intellisample 3.0

· ForceWare UDA

· nView Multi-Display

· DVC 3.0

· DirectX 9.0x Support

· Shader Model 3.0

· OpenGL 1.5 Support

Lenke til kommentar

Må være det mest latterlige og mest provoserende jeg har hørt på lenge. Selv har jeg en knall bra PC med Geforce 6800 grafikkort. Vet ikke om spillet vil funke, men demoen gjør det ihvertfall. Uansett om spillet funker eller ikke til meg er det taperaktig av Battlefield produsentene å gjøre noe slikt.

 

De kan ikke på noen måte kreve at vi oppgraderer pc'ne våre når den ikke er særlig gammel engang, det hele kommer av mangel på peiling på programmering. Finn en løsning eller tap kjøpere, det er veldig enkelt. Hvis spillet ikke funker til meg, driter jeg i hele greie. Helt genialt spill, men ærlig talt, det er ikke verdt så mange penger. Kjøper heller masse andre gode spill istedenfor. Tapersvensker!!

Lenke til kommentar
Må være det mest latterlige og mest provoserende jeg har hørt på lenge. Selv har jeg en knall bra PC med Geforce 6800 grafikkort. Vet ikke om spillet vil funke, men demoen gjør det ihvertfall.

Hvorfor skulle ikke et 6800 kort funke, det er jo full støtte for dette??

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...