Gå til innhold

Bærbar med dobbelkjerne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, alaruz har gode poenger her: 1. generasjon bærbare med de aller raskeste CPU'ene kommer sikkert til å lide av de kompromissene man har måttet inngå for å presse en topp CPU inn i en bærbar. Kompromisset går løs på bærbarheten.

 

Jeg trodde ikke at Mobility Radeon X800 XT PE hadde kommet ennå. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Litt i dyreste laget. Men blir det socket 939 med Dual DDR?

Dyrt? Nå må jeg understreke at det var ren gjetting fra min side og det er slett ikke sikkert at min gjettning blir i nærheten av den endelige prisen.

 

Ja, dersom det skal kunne bruke FX55 og X2-serien (som er desktop-prosessorer) så må det være Socket 939. De kommer ikke på andre sokler.

Lenke til kommentar
Er det noen som selger disse pcene i Norge? (eller kommer til å selge)

Britiske Rockdirect har annonsert en bærbar datamaskin

Dvs. Nei, de selges ikke i norge, de selges ikke en gang i UK, det er annonsert at de kommer til å bli solgt i UK en gang i fremtiden. Siden artikkelen og linken til kilden er alle opplysninger vi har til nå så er det ingen som kan hverken bekrefte eller avkrefte at slike vil bli solgt til norge. Beklager at jeg virker kverulerende men det er nesten litt dumt å spørre om det når det er åpenbart ut fra artikkelen og tråden at ingen kan svare på spørsmålet likevel. Det kan være lurt å tenke igjennom om spørsmålene sine er mulig å besvare før man spør. Beklager at jeg tar det opp her og at jeg virker litt sur eller kverulerende. Det er ikke ondt ment mot deg personlig, du er sikkert en grei kar.

Lenke til kommentar
Er det noen som selger disse pcene i Norge? (eller kommer til å selge)
Britiske Rockdirect har annonsert en bærbar datamaskin

Dvs. Nei, de selges ikke i norge, de selges ikke en gang i UK, det er annonsert at de kommer til å bli solgt i UK en gang i fremtiden. Siden artikkelen og linken til kilden er alle opplysninger vi har til nå så er det ingen som kan hverken bekrefte eller avkrefte at slike vil bli solgt til norge. Beklager at jeg virker kverulerende men det er nesten litt dumt å spørre om det når det er åpenbart ut fra artikkelen og tråden at ingen kan svare på spørsmålet likevel. Det kan være lurt å tenke igjennom om spørsmålene sine er mulig å besvare før man spør. Beklager at jeg tar det opp her og at jeg virker litt sur eller kverulerende. Det er ikke ondt ment mot deg personlig, du er sikkert en grei kar.

Jeg er fullstendig klar over hva som står i deres artikkel og i den som det er link til. Jeg lurer på om det blir Norske butikker/nettbutikker/butikkkjeder som vil ta inn dette fra den Britiske produsenten. (Jeg skulle kanskje spesifisért spørsmålet enda mer)

 

Edit: Spørsmålet er selvsagt åpent for alle.

Endret av efikkan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...