Gå til innhold

Demo av Battlefield 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Støtter skjermkortet ditt BF2 da?

i følge profilen hans, så har han eit Connect3D 9800 PRO AIW skjermkort. så det burde ikkje vere noko problem.

Ikke det at det gjør noe men det er faktisk et PowerColor 9800 PRO AIW(Glemte å endre siden forrige kort). Noen andre fixe løsninger?

Endret av sBn
Lenke til kommentar
Støtter skjermkortet ditt BF2 da?

i følge profilen hans, så har han eit Connect3D 9800 PRO AIW skjermkort. så det burde ikkje vere noko problem.

Ikke det at det gjør noe men det er faktisk et PowerColor 9800 PRO AIW(Glemte å endre siden forrige kort). Noen andre fixe løsninger?

Har du de siste Ati-driverne?

Lenke til kommentar

Funket fint for meg, helt til jeg var lei for en stund, gikk ut og skulle forsøke å spille av en film (Har GF6600). Filmen brukte langt mer enn normal tid på å starte, og når den gjorde det virket bare lyden. Mulig jeg bare var uheldig, men jeg tror likevel jeg tør oppfordre andre til å være forsiktig med å la BF2 installasjonen installere nvidia drivere for dem. (Det tok en god stund og en del prøving og feiling før jeg skjønte at det var skjermkortdriverne som var problemet, og enda mer tid å få dem til å funke igjen. (Noen andre som har dette problemet?)

 

Men spillet virker moro, det. Dog ikke alt for forskjellig fra de tidligere. Likte heller ikke spillerne tålte så mye. At jeg bommer på hodet til noen fra 10 meters hold er en ting, men at jeg treffer noen i ansiktet med en mp5 to ganger uten at han velter... Ubra. For teste litt til før jeg tør uttale meg ordentlig dog.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Battlefield 2 eller Vietnam?

Vist man har Battlefield 1942

6837343[/snapback]

Om du tenker på hvilket du bør skaffe deg kommer det helt an på hva du ønsker :O) Battlefield 2 er et helt annet spill enn '42 og Vietnam i oppbyggingen mht. squads, unlocks og commander. Vietnam er bygd opp på samme måte som '42, ingen store forandringer å venne deg til, helt klart verd pengene og det er en god del servere oppe. BF2 er heller ikke noe dårlig alternativ :)

Endret av Frikky
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...