Gå til innhold

Nye sikkerhetsoppdateringer i neste uke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men hvorfor ha en fast tid der alle oppdatéringer skal komme? Det hadde vært bedre med f.eks. hver uke.

Mener å huske at MS ble veldig kritisert for at de slapp oppdateringer i "hytt og pine", og at de derfor begynte å gi ut oppdateringer en gang i måneden.

Lenke til kommentar
Men hvorfor ha en fast tid der alle oppdatéringer skal komme? Det hadde vært bedre med f.eks. hver uke.

Mener å huske at MS ble veldig kritisert for at de slapp oppdateringer i "hytt og pine", og at de derfor begynte å gi ut oppdateringer en gang i måneden.

Dette må jeg si jeg ikke skjønner i. Det m$ sier er: "Vi har noen vikitge oppdateringer som tetter en av 10 000 00 sikkerhetshulla til microsoft windows, men vi gir dere dem ikke enda, dere må vente til midten av neste måned- grunnen er: derfor"

Lenke til kommentar
Dette må jeg si jeg ikke skjønner i. Det m$ sier er: "Vi har noen vikitge oppdateringer som tetter en av 10 000 00 sikkerhetshulla til microsoft windows, men vi gir dere dem ikke enda, dere må vente til midten av neste måned- grunnen er: derfor"

Grunnen er vel at systemadministratorer skal ha en fast tid å holde seg til, så de ikke trenger å sjekke Windows Update og installere sikkerhetsoppdateringer hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...