Gå til innhold

<br>Stor vekst for SiS, nedgang for VIA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Via har det uheldigvis vært mye om og men med for flere.

 

Har ikke hatt mange hovedkort med VIA chipset, et med KT133 og et med KT133A begge var rock stable. (AOpen AK33) og (Asus A7V)

 

Hadde VIA southbridge også på Abit KG7Raid som hadde Irongate northbridge fra AMD. Nå har jeg Nforce2 Ultra, som også er rock stable og svært kjapt. På min neste oppgradering, som sansynligvis blir til høsten satser jeg nok på Nforce4, ATi eller kanskje VIA også denne gangen. Tester viser vei for mindel.. :)

 

Har vært svært fornøyd med alle mine VIA baserte systemer, eneste negative jeg kan si om de overstående var IDE kontrolleren på Irongaten. Denne var ikke mye å skrøye over.. Men om dette skyldes AMD northbridgen eller VIA sb. det vet jeg ikke. Har ikke teknisk innsikt på dette området.

 

Ha en god natt folkens :) opp 06:00 i morgen :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...