Gå til innhold

Microsoft taper patentsak


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
erstatningskravet ble redusert fra 500 til 8.96 millioner dollar.

dei kom med andre ord godt ut av det.

 

På tide at Microsoft taper litt de også. Meget bra.

kva meiner du med "meget bra"?

har ms brutt lova, så er det klart at dei må ta følgene av dette. har dei derimot ikkje gjort noko gale (som dei hevder), så skal dei sjølvsagt ikkje straffast kun fordi dei er så store og mektige.

 

(fekk inntrykk av at du meiner at ms bør straffast utan nokon reel grunn, kan godt vere at eg har feiltolka innlegget ditt)

Lenke til kommentar

Da feiltolket du meg nok ja. Microsoft har gått til sak mot mange mindre sleskaper, nærmest uten grunn. Ofte har Microsoft vunnet, noe som i min eøyne er utlukkende fordi de er et stort og svært mektig selskap. At Microsoft blir satt på plass er derfor på tide.

 

Er Microsoft uskyldige, så burde de selvfølgelig ikke bli straffet.

Lenke til kommentar
Da feiltolket du meg nok ja. Microsoft har gått til sak mot mange mindre sleskaper, nærmest uten grunn. Ofte har Microsoft vunnet, noe som i min eøyne er utlukkende fordi de er et stort og svært mektig selskap. At Microsoft blir satt på plass er derfor på tide.

 

Er Microsoft uskyldige, så burde de selvfølgelig ikke bli straffet.

ok, beklager det. :)

 

at microsoft vinner dei fleste sakene er nok fordi dei har gode advokater som klarer å vri og vende på ting. det kan og vere at ms rett og slett ikkje gjer noko gale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...