Gå til innhold

Nytt om Xbox 360-lanseringen (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ikkje overraskande vist dei ikkje klarer å levere nok konsollar. håper uansett at dei går for ei verdslansering samstundes, og ikkje prioriterer usa og evt. japan før europa.

 

De fleste tror Xbox 360 blir billigere enn PS3, og Sony ser ikke ut til å gjøre noe for å endre på den teorien.

var ikkje det snakk om at sony skulle droppe harddisken i ps3 da? (vil tru at dette blir gjort for å kutte litt ned på prisen)

 

I stedet har de nylig sagt at de ikke tror prisen på selve konsollen blir så viktig for forbrukerne, spesielt fordi de er trygge på at PS3 vil utkonkurrere Xbox 360 på det tekniske nivået.

vel, folk flest kjøper ikkje ein ferrari til 2 millionar kun fordi den skal yte betre.

Lenke til kommentar
Analytikere hos investorbanken UBS tror at hver eneste konsoll kommer til å koste 375 dollar å produsere, og om de har rett, må Microsoft selge konsollene sine med stort tap.

 

Hva har det å si at Microsoft går under med i underskudd med Xbox 360?? tror ikke de vil merke det på det høye budsjettet deres :!:

Lenke til kommentar

Frykter at Xbox 360 kan bli en del dyrere enn 300$ ved lansering, det er stor etterspørsel, det er juletider og ingen av de andre konsollene er i nærheten av å lansere. For meg høres det ut som et enkelt regnestykke, sett opp prisen. Det hadde jeg gjort om jeg jobbet i MS ihvertfall, for så å senke prisene etter jul og sakte men sikkert senke disse videre etterhvert som man nærmer seg lansering av PS3.

 

Det skal koste litt å få siste nytt først :)

 

Blir uansett spennende å følge utviklingen i salget til Xbox 360, tror muligens det halvåret MS har med forsprang på ps3 kan gjøre det tøft for Sony å beholde like stor markedsandel i konsollmarkedet på sikt.

Endret av oysteini
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...