Gå til innhold

Vesten blir villere (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det blir like bra som Outlaws, er det en mulighet for at jeg vil elske det. Laster ned videoen nå, men kun en bra demo vil vise om det er så bra som jeg håper.

 

Dette høres veldig fett ut da..

 

The game will feature an innovative system of interactive smoke and fluids using Shader Model 3.0. This allows a new level of interaction with the ever changing dynamic environment that will undergo dynamic changes caused by various phenomena and the player’s actions. For example the changing wind, whose breeze can be also affected by the player, moves leaves, hanging laundry, flags and smoke. A fast ride of a horse moves clouds of dust blown away by the wind, shots and other horse riders.

 

Må ha nytt og bedre skjermkort.. :mad:

Lenke til kommentar

Jævlig godt tegn at de bruker god og ny teknologi, da det tyder på at dette er et selskap som vil gjøre det stort, og faktisk er seriøse (veldig få spill som har meget god grafikk, men som samtidig er elendig på alt annet).

 

Som sagt, blir dette like bra som Outlaws var på sin tid... Det kan umulig være mulig, men om det faktisk BLIR like bra... Ja da finner jeg ikke ord på hvor glad jeg kommer til å bli (Outlaws er det desidert beste Westernspillet som fins, og generelt et sykt bra spill med et av de beste soundtrackene som noen gang har blitt komponert :love: ).

 

EDIT: Har sett traileren nu. Det der så jo konge ut! Virkelig!

Fysikken så ikke ut som at den var av verdens beste (noe likt BF2 på det at det virker litt urealistisk), men action sekvensene så virkelig, VIRKELIG heftige ut!

Gleder meg virkelig nå, altså! :dribble:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...