Gå til innhold

Kjøper Siemens Mobile


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det ikke helt riktig at siemens er trege med å lansere nyheter i sine telefoner som mp3 spillere. Orange display, mmc minnekort. Synkronisering av kontakter mot outlook med mere. Jeg kjøpte telefonen dagen den ble lansert. SL45 tror jeg den het (husker ikke helt lenger), men denne telefonen var vel den første mobiltelefonen i Norge med mp3 spiller omtrent? Det var noe tregt i menyene noen ganger. Ellers husker jeg at jeg var superfornøyd med den i lang tid.

 

Basta bom!

 

;)

Lenke til kommentar

Som alle andre mobilprodusenter, har også siemens både positive og negative sider.

 

Som sagt, siemens har vært først ute med mye, som f.eks, hvis jeg ikke tar feil var S25 den første fargeskjermtelefonen på markedet, med 4 farger.

 

Jeg var positivt overrasket over teknologien og valutaen for pengene jeg fikk for Siemens S65 jeg kjøpte, men det irriterte meg litt at telefonen var treg.

 

Jeg håper at siemens forbereder seg, og holder seg på det lave prisnivået de allerede har gjordt.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

SL45 var først med MP3, først med MMC og først med java :)

 

Og S65 var jo først med MP-kamera, SXG75 blir først med ekte GPS, S25 var først med WAP osv. Det eneste de henger etter på er vel UMTS, men der har ikke markedet vært lønnsomt nok enda.

 

Freemobilesite: S25 var Siemens 4. med fargedisplay! Flr det hadde de S10, S11 og SL10, alle med fargedisplay :)

Endret av molna
Lenke til kommentar

Vil 10.000 arbeidsplasser gå tapt? Trodde det var mer jeg. 10.000 er mye, men Siemens (hele) er verdens største elektroprodusent tross alt. Trodde da Siemens Mobil hadde en god del de også. Men 10.000 er uansett mye.

 

Håper Siemens klarere seg. Har aldri vært noen Siemens fan, men så lenge de fortsatt leger mobiltelefoner betyr det konkuranse for de andre, og mobilene blir billigere :)

Lenke til kommentar

Hmm, kan tenke meg monstermobilene Siemens Ben-Q kan lage nå

 

Tysk teknologi og taiwansk design :ermm:

 

Kan bli den neste verdenskrigen det her :yes:

 

Men, men.. Har aldri vært noen stor fan av Siemens, så det kan bli spennende å se om dette kan snu situasjonen :hmm::)

Lenke til kommentar
Forresten, hovedkvarteret til det nye Taiwansk-Tyske firmaet skal være i Munchen ;)

Naturlig det siden BenQ kun har kjøpt rettighetene for å benytte seg av merkevareneavnet Siemens de neste 5 årene.

 

Blir spennende å se hva som kommer ut av det. Siste Siemenstelefonene fra øst, ST55 og ST60 er jo bare møkk.

Lenke til kommentar
Vil 10.000 arbeidsplasser gå tapt?

måtte Siemens enten selge, omstrukturere eller rett og slett legge ned driften av sin mobildivisjon. Dette igjen ville resultere i et tap av ti tusen arbeidsplasser

 

De vil altså IKKE miste jobben nå, men 10000 ville mistet jobben om Siemens la ned hele produksjonen.

 

....har gjort at Siemens måtte gi tapt mot de andre kjempene som blant andre Sony Ericsson, Nokia og Samsung.

 

Nei, amobil. De har solgt mer enn SE helt frem til 1. kvartal i år, da de selger LIKE MYE. Bytt ut navnet SE med Motorola og LG, så blir artikkelen mer riktig.

Lenke til kommentar

Ja, igjen:

 

Står ingenting om at det slutter å komme mobiler med Siemensnavnet på.

 

Og at Siemens slutter å produsere er jo forsåvidt riktig. Blir BenQ som produserer mobiler med Siemensnavnet på og senere med BenQ-Siemens.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...