Gå til innhold

Ukens flørt: N901is


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi

Har dere ikke skrevet om denne før en gang?

Virket kjent.

Spesielt navnet.

Synes denne var veldig tung.

Fin skjerm, fine farger, men fy, så stygge taster.

Lenke til kommentar

Dårlig artikkel !

Det står jo absolutt ingenting om telefonens ytelser og innhold !!! :thumbdown:

 

Synes denne type framheving/skriv om en ny tlf på markedet blir svært uinterrsant da det ikke framhever noen form for ny teknologi som bedre kamera-skjerm osv...

Forstår selvsagt at det blir vanskelig å få frem alle detaljerte fakta om telefonen da dette er en "flørt" med en ny type tlf som vanligvis ikke kommer ut på det norske markedet, men jeg har da sett bedre "flørte"-artikler enn dette her på Amobil.no.

 

Nei, dette gjør dere vanligvis bedre !

 

:blush:

 

 

 

Sa&ck

Lenke til kommentar

Design er en ting,(joda det er interrsant) men nytteverdien er jo lik null !!!

Vi alle har stort sett hver vår smak uansett på hva det nå måtte være .

 

Hadde dette i det minste vært en tlf helt utenom det vanlige så hadde det vært ok med et sånt innblikk !

Men skulle tro at det var flere av slike som meg (mobilfrik mener jeg)som har fått med seg dette for lenge siden ! Hrmm.. ikke ment å være frekk eller uforskammet mot artikkel forfatter ,bare så det er sagt !

 

som vi ser på Tlf i denne artikkelen så er det nok en camshell tlf ! Som det er 10 på dusinet av i forskjellige farger og størrelser !

 

Håper folk forstår hva jeg mener....

Nye tlf på markedet ? ja takk....men........ :innocent:

 

 

Sa&ck

Lenke til kommentar

Det er ikke meningen det skal være info her. Det er ikke engang meningen at telefonen skal være ny, og er nok neppe en nyhet denne gangen heller.

 

I Ukens flørt viser vi fram telefoner som fortjener en ekstra utpeking utelukkede på grunn av design. Om den er 10 eller 20 år gammel er uinteressant.

 

Ukens flørt er bare en samling av bilder som brukerne skal sikle etter. Som regel er ikke slike telefoner noe vi kommer til å se på det norske markedet, men hvis det er snakk om en telefon som skal i norske butikkhyller har vi nok allerede skrevet en nyhet om det på grunn av at ukens flørt normalt ikke inneholder nyheter :).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...