Gå til innhold

Omtale av Psychotoxic (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å hjelpes meg, dette var en totalslakt utenom det vanlige jeg har noen gang lest her på gamer. Somregel nevner dere minst en positiv ting med spillet selv omd et er dårlig, men her var det jo totalt slakt.

 

Hehe, dette er et FPS spill jeg ikke kommer til å investere i.

Lenke til kommentar
Moret du deg eller var du rett og slett irritert når du skrev anmeldelsen? Jeg føler uansett med deg som måtte spille gjennom dette makkverket (har selv testet det såvidt).

Dette var en svært traumatisk opplevelse for meg, men jeg kom heldigvis igjennom prosessen uten å miste lysten på alt som heter dataspill. :)

Lenke til kommentar

Jeg prøvde dette da den tyske demoen kom ut for lenge siden. Jeg synes konseptet virket litt artig, og selv om grafikken ikke akkurat var den beste (dog hevdet utvikleren/utgiveren at den var "state-of-the-art"), syntes jeg at det var interessant. Det "vanlige" brettet som foregikk på jorden var ikke særlig spennende, men da jeg kom til et av fantasibrettene ble jeg overrasket over hvor artig det var. Alt var så absurd, og det dukket opp stadig nye merkelige saker. Etter det jeg har prøvd (som er tre brett totalt; to i den tyske og ett i den engelske demoen) synes jeg at det kan være artig om man mangler noe å gjøre på. Personlig ville jeg gitt det 4,5/10.

 

Ps! Om dere vil lese en bra slakteanmeldelse (som jeg er helt enig med), les denne.

 

Edit: Omformulering.

Endret av eught
Lenke til kommentar
Etter det jeg har prøvd (som er tre brett totalt; to i den tyske og ett i den engelske demoen) synes jeg at det kan være artig om man mangler noe å gjøre på. Personlig ville jeg gitt det 4,5/10.

Heldigvis anmelder vi ikke spill på bakgrunn av en kort demo :-)

Lenke til kommentar

Jeg ler atter en gang! (lo av en morom post i en annen tråd litt tidligere i natt) :lol:

 

Jeg prøvde demoen, og synes den var sørpe dårlig. Jeg MÅTTE bare sjekke omtalen, da jeg visste spillet måtte få en totalkarakter på 3 eller 4.

Men 2? Haha! Nok en gang ler jeg!

Det er jo nesten så det er ufortjent! :!:

 

BTW: Virkelig morsom artikkel - "For en gangs skyld er et det at spillet er langt, et minus", eller noe i den duren.

 

EDIT: Har lest omtalen tre ganger i strekk nå. Nå er jeg ikke. Nå er jeg bare lei meg. :(

Grafikken så litt værre (men muligens litt mer trdimensjonell) ut enn Duke Nukem 3D, som, for de som ikke vet det, kom ut i 1995 (da var jo den grafikken noe helt annet).

 

Men så blir ser jeg litt lysere på saken. Slike spill er jo uhyre morsomt å spille på mini-LAN når man har sittet oppe i flere netter! :)

OBS: Men da må man være sammen med andre, for hvis ikke ender det med at man får vulkanutbrudd i hodet og går amok på alt som er. Tro meg, jeg har spilt BIG RIGS, og jeg satt helt alene! :cry:

Sjekk ALLE videoene som er relatert med spillet (er du ikke registrert kan du trykke "Stream For Free", den blå knappen, så får du se den rett gjennom nettet), så skal du få deg en altter, kan du tro!

Men for å nyte selve spillet, finnes det to viale ingredienser som MÅ være med; overtrøtthet og venner like i nærheten!

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...