Gå til innhold

Diplomatiske betatestere søkes (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har aldri beta testa eit spel før. :hmm: Nokon som har pittelitt erfaring?

Sender nok søknad uansett. :)

du speler bare spelet som vanleg, men vist du oppdager ein feil så skriver du litt om feilen og sender tilbakemelding til utviklaren. det kan og hende at du får tilgang til eit lukka forum for alle som betatestar der dykk kan diskutere betaen.

Lenke til kommentar
Takker ttt. Det er no ikkje så vanskelig vil eg tru.

 

*Søknad sendes inn*

vanskeleg er det ikkje, men det krever at du klarer å uttrykkje deg på engelsk. i mange tilfeller må du og vere 18+ år for å kunne delta.

 

lykke til med testinga (vist du får bli med)

Lenke til kommentar
<p>Paradox Interactive ønsker dedikerte spillere som er interessert i å teste deres versjon av brettspillet Diplomacy for PC.

</p>

<a href="http://gamer.no/art.php?articleId=16489">Les mer</a>

Gammelt nytt :!:

 

Hos Paradox, så vidt jeg vet, så må du være over 18 for å kunne delta. Du får tilgang til et eget betaforum. du har stor innflytelse på hvordan spillet blir til slutt. Paradox hører bestandig på testerne sine, så lenge det du poster er mulig å gjøre/ ligger innfor rammen til hva spillet skal gjøre. Det er et hasrdt arbeid, må regne med minst to timer testing pr dag. Det kan komem opptil flere betapatcher i løpet av en dag.

 

Belønningen er at du får navnet ditt i manualen :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Paradox har brukt opp sine sjanser for min del

å vente i snart ett halvt år på en patch som gjør at AI støtter min invasjon av Europa i HOI2 er å vente for lenge.

 

Dette spillet vil nok føye seg inn i rekken av "uspillelig før patch 1.06", og den kommer til juni neste år.

 

Om du skal kjøpe ett paradox spill, så vent til det kommer i tilbuds hylla, da er det *MULIGENS* brukbart, og det sender ett kraftig signal til økonomi avdelingen i Pdox at man ikke finner seg i sånnt rot.

 

Paradox har gjort ett smart trekk, de har gjort spillene sine ekstremt mottagelige for modding, slik at de kan få kompetente fans til å gjøre jobben for seg.

 

For min del gidder jeg ikke gjøre jobben for de når jeg må punge ut nesten 500 spenn for ett spill.

 

Paradox er ett firma som faller i kategorien "gode ideer, dårlig gjennomføring" og bør få dø i fred.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...