Gå til innhold

Frosken erobrer verden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som virkelig er jalla er at denne lyden først kom i spillet MotoGP (iallefall såvidt meg bekjent). Herfra ble den kopiert til en animasjonsvideo med denne frosken som så florerte på nett. Deretter tok vel Mamba (mobiltjenesteleverandøren) den over, og nå har det gått som det har gått. :no:

Lenke til kommentar

har britt-erik - 2taktare.mp3 som da er den lyden...

 

husker for noen år siden at man fikk en sms med ett nummer.. og når man ringte det nummeret så spiltes lyden av..

 

det sto noe som at : hei, jeg har fått meg ny motorsykkel. ring ******** for å høre den i aksjon.

 

trur det kosta kanske mye.. men nesten alle ringte :p

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

AAARRGH!!!

Hater frosken!!!

 

Den amfibiejæ***en der!

På cd?

Jaja, om Schnappi selger, selger denne.

 

PS: Sa jeg forresten at jeg hatet den? Tror det...

Hater den forresten

Lenke til kommentar

 

husker for noen år siden at man fikk en sms med ett nummer.. og når man ringte det nummeret så spiltes lyden av..

 

det sto noe som at : hei, jeg har fått meg ny motorsykkel. ring ******** for å høre den i aksjon.

 

trur det kosta kanske mye.. men nesten alle ringte :p

Husker den meldingen ja, ringte maaange ganger jeg. :D

Endret av SumSar
Lenke til kommentar

 

husker for noen år siden at man fikk en sms med ett nummer.. og når man ringte det nummeret så spiltes lyden av..

 

det sto noe som at : hei, jeg har fått meg ny motorsykkel. ring ******** for å høre den i aksjon.

 

trur det kosta kanske mye.. men nesten alle ringte :p

Huska den meldingen ja, ringte maaange ganger jeg. :D

hehe... ringte en del ganger jeg også.. på den tiden var det sinnsykt morsomt :!:

 

nå er det bare lamt.. men synes han figuren er litt kul.. axel-f vs crazyfrog filmen er jo litt kul.. og sangen er sinnsykt bra redigert :p

 

er det denne sangen som kommer på cd?

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Den og sikekrt minst 100 000 remixer!

Finnes uendelig mange remixer av denne!

Den eneste gode er vel den med Beverly Hills Cop-temaet :p

Slående likhet i akkordene.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Den og sikekrt minst 100 000 remixer!

Finnes uendelig mange remixer av denne!

Den eneste gode er vel den med Beverly Hills Cop-temaet :p

Slående likhet i akkordene.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
har aldri høyrt denne "sangen" eg (så vidt eg veit), men det er sikkert like greit.

Samme her ;)

Skru på MTV.

Har du ikke sett en video med en rar frosk som later som om den starter en motorsykkel og kjører av gårde innen en halvtime, gå og henge deg i klesskapet ditt, hvilket ikke er sannsynlig du har om du ikke ser frosken.

Ellers kan du klikke deg rundt på internett, gå en tur i byen, bla i et ringetonemagasin eller liknende.

Har du fremdeles ikke hørt frosken: kontakt meg. Hva er din hemmelighet!?

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Ringetonemagasin kunne ikkje falle meg inn å bla i, og alt mobilstash blar eg fort forbi om det skulle poppe opp i eit blad. MTV har eg ikkje :p

Du heldige, heldige, heldige menneske! :p

Lenke til kommentar

Tror jeg så den animasjonen første gang i 2000, begynner å bli en stund siden. tror det var en svenske som laget den :hmm: Var forsovidt morsom da, men nå... :ermm: Håper og ber om at jamba snart går konkurs, de må jo ha brukt en formue på å mtv-reklamene!?

Lenke til kommentar

Burde jo være umulig å la være å se den ''frosken''.... Husker den tjenesten jeg også :( Folk ringte og ringte, men jeg forsto ikke helt poenget - det var jo bare en frosk som latet som han kjørte motorsykkel, liksom?

 

Innrømmer at jeg har brukt den til ringetone noen dager :innocent:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...