Gå til innhold

Multi VPU-hovedkort fra Sapphire


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det står hele tiden i slike artikler at de har USB 2, firewire, LAN og flerkanals lyd. Er det noen hovedkort som ikke har det? Burde det ikke bare nevnes hvis det er noe som skiller seg ut, f.eks mangel på lyd eller firewire? For det er jo ikke interesant for meg ellers. Jeg forventer meg jo at det er med.

Lenke til kommentar
Har hørt noe rykter om at de nye ATI-chipsettene har dårlig SB-ytelse? At USB og slikt er tregt, noen som har noe mer info om dette?

 

AtW

Det stemmer at den første version med dette ATI 200 chipen hadde dårlig USB ytelse og høy CPU bruk med USB.

 

Noen sier at ATI solgte den til HK produsentene før den var ferdig andre sier at det er produsentene som har gjort en dårlig jobb, hvem vet ?

 

Men den version som kommer nå skal ihvertfall ha fikset dette og Sapphire har sagt at de kommer med et HK som "skal" brukes til å overklokke.

Får bare håpe at de kan levere det de har lovet.

 

Les mer om HK her. XtremeSystems

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...