Gå til innhold

SE Z800i er på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:p

Hyggelig å høre å høre den er på vei... noe den har vært i 6 - 8 måneder. Det er bare det at INGEN forhandlere har noen bekreftet leveringsdato .. og da hjelper det ikke at "den er på vei".

Såkalte "lanseringer" som skjer et år før telefonen er å få tak i skaper bare en masse irritasjon og forventninger. Om den ikke VIRKELIG KOMMER meget raskt blir det nok en Nokia 6680 å kjøpe for oss.... :tease:

Lenke til kommentar
6 MB interntminne? Er vel feil? :)

Hva er feil med det? på SE sine nettsider så står det nemlig 6mb minne! Ellers en fin telefon, men litt for stor, ja!

Det jeg syns er feil er at alle de andre SE mobilene har MYE større minne. Z800i har 1.23 MP kamera, MP3 spiller, 3G, og minnekort på opp mot 2 GB (snart 4). Men selv de billigere modellene som K300i og K500i har 12 MB minne. Andre som er litt mer lik Z800i har 38 MB+++ interntminne. Må si at da 6 MB er VELDIG skuffende. Se på f.eks K700i, K750i, S700i, og W800i. K700i har 41 MB minne, men færre ting å bruke det på. S700i har omtrent det samme å bruke det på, men med 3G kan du laste ned mer, så da trenger den litt mer minne. K750i/W800i har 38 MB minne. De har riktig nok 2 MP kamera som treenger mer minne, men skal o,7 MP ha 32 MB forskjell?

 

Stns minne burde vært større på den. Sender du en MP3 sang via Ir/BT, så kan du kanskje ikke motta den fordi den ikke har nok minne.

 

Skuffende :(

 

Syns den var intressang, men ikke om det er 6 MB. Blir for lite :)

Lenke til kommentar

:cry:

Fortsatt ØREDØVENDE STILLHET fra alle forhandlere om z800i ... dette blir snart BARE dumt.. Jeg kan ikke huske noen mobil som har fått så massiv forhåndsomtale samtidig som det ikke skjer noen verdens ting! :dribble: Trodde Nokia var en "versting" på slike lanseringer, men nå må vi vel kunne si at SE har slått dem ... :thumbdown:

Lenke til kommentar
begynnelsen av juni kommer den telenorlåst

:!:

Det tror DU??

Jeg skal si fra om den er i butikken.. har hatt inne bestillinger hos flere forhandlere i mange måneder.. selv ikke SE-importøren kan si noe som helst om når det kommer.. (Kanskje den IKKE kommer..?)

:tease:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...