Gå til innhold

Sniktitt på Heroes of Might & Magic V (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra å høre at de bruker mer fra 3'ern enn 4'ern. No offence, men 4'ern var dønn kjedelig, og ødela alt som het Heroes Of Might & Magic for min del, akkurat som Might Magic IX ødela alt som het Might & Magic...

 

EDIT: Huff, jeg er en hedning, tenk å skrive Might Magic istdetfor Might & Magic :blush:

Endret av eXZire
Lenke til kommentar

har alle heroes of might and magic spillene utenom nr. 4, som jeg nøyde meg med å spille hos en kamerat. Husker jeg spilte demoen til homm2 så lenge, og når jeg en dag så spillet i butikken måtte jeg bare ha det.

 

Var heldig og fikk en samlepakke med "Kings Bounty" (forløperen til homm spillene), homm1, homm2 og homm2 expansion. Desidert beste spillkjøp gjennom tidene :D

 

Klarer nesten ikke vente på 5ern.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva folk har mot Heroes 4?? :hmm:

Ikke jeg heller.

H4 er jo absolutt et akseptabelt spill, ikke det beste i serien men helt greitt. Føler at det og MM9 er skikkelig dehypa.

 

Tar man i betraktning tiden disse spillene var under utvikling før 3DO phusa de ut så vil jeg si at de faktisk er bra.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva folk har mot Heroes 4??  :hmm:

Ikke jeg heller.

H4 er jo absolutt et akseptabelt spill, ikke det beste i serien men helt greitt. Føler at det og MM9 er skikkelig dehypa.

 

Tar man i betraktning tiden disse spillene var under utvikling før 3DO phusa de ut så vil jeg si at de faktisk er bra.

vi meinar bare at 2eren og 3eren var bedre :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...