Gå til innhold

HTPC trinn for trinn - del 7


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Siden jeg bruker MCE og Theatertek med FFDshow har jeg noen spørsmål etter å ha lest denne ekselente oppskrift. Aspect ratio blir helt krøll for meg både ved dvd avspilling og annet. Jeg får en alt for høy boks midt på skjermen selv etter å ha gjennomgått innstillingene flere ganger i henhold til din beskrivelse. Alt annet fungerer helt fint.

 

Skulle også gjerne visst hvordan man kan få lagt inn ffdshow støtte på divx/xvid/mpeg1 filer samt det som tas opp på mce om mulig, klabbers med tv sendinger også hvis man hadde fått til det. Ønsket mitt er vel Dscaler samt ffdshow for alt med MCE systemet som frontend.

 

Håper på svar :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

For meg ga denne løsningen DÅRLIGERE bilde enn f.eks. PowerDVD. Får hakkete kanter og generelt uskarpt bilde. Noe jeg har gjort galt. Bruker per dags dato siste versjon av ZoomPlayer Pro og DScaler 5008... Har en Pentium D 805 på 3,45 GHz. Løsningen med oppskalering og sånn for å få skarpere bilde var noe av grunnen til at jeg gikk over til Intel nå, så det hadde vært fett å få det til å funke.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...