Gå til innhold

S.T.A.L.K.E.R. ikke å finne på E3 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette plager ikkje meg.

 

siden utviklingsstart i 2001

starta ikkje utviklingen av stalker i 2002? (utviklingen av motoren og eit par andre ting starta i 2001, men utviklingen av stalker som vi kjenner det vart vel ikkje offisielt starta før 2002)

Lenke til kommentar

Virker som utviklerne av Stalker gjør det mange spillutviklere aldri gjør, og det er å finpusse spillet ut i de ytterste kanter. Half-Life 2 må være det mest "rene" spillet jeg har sett per i dag, men hadde allikevel noen mangler her og der. Håper Stalker blir enda bedre. :)

Lenke til kommentar
ber om at det ikke blir kansellert ass. eller utsatt så sinnsykt mye lenger.

tviler på at dei kansellerer eit spel som er nesten ferdig (har vert snakk om rundt 90-95% ferdig).

 

og sidan spelet ikkje har nokon utgivelsedato, så kan det vel ikkje utsettast. uansett så går var den siste uttalelsen at dei ville satsa på å få gitt ut spelet i år (nærmare juletider).

Lenke til kommentar

MeTa][iC, satt akkurat å tenkte på DNF mens jeg leste artikkelen :p må være en slags universell rekord av noe slag det da..

uansett..

 

"S.T.A.L.K.E.R. (developed by GSC Game World), which has been present at several E3s was totally missing at THQ's booth. The team, which is behind schedule with the game, remained at home in order not to pause their workings on the shooter. To make up for the absence at E3, a really big presentation is planned for the upcoming German Games Convention in late summer, THQ confirmed."

 

så da får vi bare krysse fingra og håpe på bedre nyheter da, i august :hmm:

Lenke til kommentar
"S.T.A.L.K.E.R. (developed by GSC Game World), which has been present at several E3s was totally missing at THQ's booth. The team, which is behind schedule with the game, remained at home in order not to pause their workings on the shooter. To make up for the absence at E3, a really big presentation is planned for the upcoming German Games Convention in late summer, THQ confirmed."

Det var vel det vi tenkte var grunnen. :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg skjønner utviklernes situasjon, men det jeg ikke skjønner, er hvorfor de ikke i det minste kunne få en talsmann til å komme dit og briefe folk om hvor de står i utviklingsfasen, uten å måtte vise noen hel-imponerende videoer og BETA-demoer!

 

Tror ikke det er SÅ vanskelig å bare få en til å reise dit, og bare forklare litt, da mange (i allefall jeg) ville verdsatt dette.

Og om de hadde sendt en talsmann, så hadde jo ikke dette gjort selve utviklingsteamet noe svakere! (han er jo en talsmann, og ikke en av utviklerne!)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...