Gå til innhold

Ukens flørt: Sweets


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er nok en av de fineste mobilene jeg har sett.. noensinne. Perfekt finish, perfekt fargevalg, perfekt design.

 

Denne kamskjellstelefonen er laget for kvinner, noe produsenten ikke legger skjul på i det hele tatt. Både navnet Sweets og fargeutvalget vitner om dette.

Jeg ser ikke heeeelt hva dere mener her? Har produsenten sagt at mobilen er laget for kvinner, eller insinuerer dere at rosa er en jentefarge?

Lenke til kommentar
Dette er nok en av de fineste mobilene jeg har sett.. noensinne. Perfekt finish, perfekt fargevalg, perfekt design.

 

Denne kamskjellstelefonen er laget for kvinner, noe produsenten ikke legger skjul på i det hele tatt. Både navnet Sweets og fargeutvalget vitner om dette.

Jeg ser ikke heeeelt hva dere mener her? Har produsenten sagt at mobilen er laget for kvinner, eller insinuerer dere at rosa er en jentefarge?

Dette er nok produsentens egne utsagn ja. =) For min egen del hadde jeg ikke hatt noe imot å ha en rosa telefon.

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke heeeelt hva dere mener her? Har produsenten sagt at mobilen er laget for kvinner, eller insinuerer dere at rosa er en jentefarge?

Haha! Word! :w00t:

 

Rosa er ingen jentefarge, rosa er derimot en ganske knæsj farge

 

Rooosa, jeg liker bare ting hvis de er rooosa :whistle:

 

Jentelus, jentelus! :)

 

Haha! Jentelus deluxe, ja :p

 

Nei, jeg er ikke dobbeltmoralist

Rosa er en fin farge, men rosa mobil er jentelus deluxe :p

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Nice!

"For rosa det er i-in!"

 

Den var skikkelig fin!

Litt jentete i rosa, men de andre to kan nok passe inn i stilen til hvemsomhelst.

Kanskje ikke Brian Warner, mend et tar vi en annen gang.

Den hadde kanskje vært litt fin i blå?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...